|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۱۹۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
آیت الله آملی لاریجانی در تماسی تلفنی با سردارحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای تلاشگر و خدوم پلیس در مدیریت و کنترل ناآرامی‌های روزهای گذشته، از خدمات مدبرانه نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش در جامعه قدردانی کرد.
 رئیس قوه قضاییه درتماسی با فرمانده نیروی انتظامی از صبر، هوشیاری و مدیریت پلیس در برخورد با عوامل اغتشاشات و نا آرامی های اخیر و برخورد با برهم زنندگان امنیت جامعه تقدیر کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در تماسی تلفنی با سردارحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای تلاشگر و خدوم پلیس در مدیریت و کنترل ناآرامی‌های روزهای گذشته، از خدمات مدبرانه نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش در جامعه قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر، تهران و برخی از کلانشهرها و شهرهای کشور در اعتراض به آنچه از آن به عنوان مشکلات معیشتی و اقتصادی نام برده می شد، شاهد برخی ناآرامی ها بود.
رئیس جمهوری اسلامی نیز یازدهم دی درجلسه هیات دولت، در واکنش به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: فضای نقد، انتقاد و اعتراض درچارچوب قانون کاملا آزاد است و مردم ما فضای تخریب و اغتشاش را نمی پذیرند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین