|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۹۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
امیری در آیین افتتاح فاز اول کارخانه شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی اظهار کرد: مجموعه ظرفیت‌های موجود و قابلیت‌های توسعه‌ای موجود در استان اردبیل زمینه رونق این استان را به طور کامل فراهم کرده و مسئولان نیز باید تلاش خود را در عینیت بخشیدن به این موضوع بکار گیرند.
 معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اولویت اصلی مسئولان باید در راستای تولید اشتغال باشد و هیچ بهانه‌ای در این خصوص از هیچ کس پذیرفته نیست.

امیری در آیین افتتاح فاز اول کارخانه شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی اظهار کرد: مجموعه ظرفیت‌های موجود و قابلیت‌های توسعه‌ای موجود در استان اردبیل زمینه رونق این استان را به طور کامل فراهم کرده و مسئولان نیز باید تلاش  خود را در عینیت بخشیدن به این موضوع بکار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه امکانات لازم برای توسعه همه جانبه، متوازن و متناسب استان فراهم است، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در حال حاضر کشور با بحران آب دست و پنجه نرم می‌کند، اما اردبیل از این حیث نیز غنی است و زمینه شکوفایی اقتصادی در بخش کشاورزی نیز در این استان مهیاست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور سرمایه‌گذاری در مناطق محروم را جهاد در راه خدا دانست و گفت: اساس رشد و توسعه هر منطقه در گرو سرمایه‌گذاری‌های کلان آن است که کارخانه شیرآلات قهرمان با جامه عمل پوشاندن به این امر گامی مهم در راستای اعتلای اشتغال در استان برداشته است.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود همکاری دستگاه قضا با دولت را در زمینه توسعه اشتغال مهم خواند و افزود: تا زمانی که دستگاه قضایی ما در کنار دولت در راستای اعتلای اشتغال گام برمی‌دارد شاهد تحول این حوزه خواهیم بود در غیر اینصورت هیچ توسعه‌ای در کشور روی نمی‌دهد.

وی انتخاب بهنام‌جو به عنوان استاندار اردبیل از طرف هیئت دولت را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به امکانات توسعه‌ای و زیرساخت‌های موجود اردبیل، هیئت دولت این انتخاب به جا را عملی کرد که با وحدت موجود در استان این انتخاب منشا خیر و برکت برای اردبیل خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تقدیر از سرمایه‌گذاران کارخانه شیرآلات قهرمان در منطقه محروم گرمی ایجاد چنین واحدهای تولیدی را در رشد اقتصادی منطقه و عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بسیار مبارک اعلام کرد.

امیری تلاش برای اشتغال جوانان را جهادی بزرگ دانست و اضافه کرد: مدیریت جهادی، داشتن خلاقیت و در نظر گرفتن قربه الی الله برای انجام چنین کاری واقعا از نظر مسئولان قابل ستایش است و ما چنین روحیه ابتکاری و نوآوری را می‌ستاییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های دولت در حمایت از راه‌اندازی واحدهای تولیدی و اشتغال مولد را یادآور شد و گفت: دولت با اعطای تسهیلات رونق تولید سعی در آماده سازی بستر تولید بر مبنای اشتغال مولد دارد و سرمایه‌گذاران با انگیزه را حمایت می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور حل معضل بیکاری را در گرو دادن تسهیلات به کارآفرینان دانست و بیان کرد: مهمترین برنامه راهبردی دولت حل معضلات بیکاری و اشتغال است که در این بین حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در اولویت است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین