|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۹۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای به ورود سامانه بارشی و وضعیت بارشها در استانهای مختلف کشور اشاره کرد که متن کامل آن و پیش‌بینی به شرح ذیل است:
 سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای به ورود سامانه بارشی و وضعیت بارشها در استانهای مختلف کشور اشاره کرد که متن کامل آن و پیش‌بینی به شرح ذیل است:

جمعه 15 دی: بارش باران و برف همراه با وزش باد در استانهای کردستان،کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، شمال خوزستان، شمال غرب چهار محال وبختیاری، جنوب آذربایجان غربی.

شنبه 16 دی: بارش باران و برف همراه با وزش باد در استانهای کردستان ،کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، ایلام، مرکزی، تهران، قم، قزوین ،البرز ، جنوب آذربایجان غربی، پاره‌ای از مناطق استانهای خوزستان، چهار محال و بختیاری ،غرب اصفهان، شمال سمنان و استانهای گیلان ، مازندران و غرب گلستان .

یکشنبه 17 دی: بارش باران و برف همراه با وزش باد در استانهای گیلان، مازندران،گلستان ، شمال استانهای خراسان شمالی و رضوی، ارتفاعات سمنان ، ارتفاعات تهران، ،شرق لرستان، چهار محال بختیاری، فارس، غرب یزد، برخی نقاط استانهای اصفهان وکهگیلویه و بویر احمد.

به سبب بارش برف، لغزندگی جاده‌های کوهستانی در مناطق ذکر شده پیش‌بینی می‌شود از اینرو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کاهش دما در روزهای شنبه و یکشنبه در استانهای ساحلی خزر ، دامنه جنوبی البرز و استان اردبیل بین 3 تا 6 درجه و در روزهای یکشنبه و دو شنبه برای استانهای واقع در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور بین 4 تا 8 درجه پیش بینی می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین