|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
فیلم جدید مجموعه سینمایی «کلاورفیلد» که قرار بود با عنوان «ذره خدا» (God Particle) در سینماها اکران شود بار دیگر با تاخیر در تاریخ اکران روبه‌رو شد.
 فیلم جدید مجموعه سینمایی «کلاورفیلد» که قرار بود با عنوان «ذره خدا» (God Particle) در سینماها اکران شود بار دیگر با تاخیر در تاریخ اکران روبه‌رو شد.

فعلا قرار شده فیلم جدید جی. جی. آبرامز از 20 آوریل 2018 (31 فروردین 97) به نمایش درآید. این فیلم محصول مشترک استودیو پارامونت پیکچرز و کمپانی «بد ربات» با مدیریت آبرامز است.

ابتدا قرار بود این فیلم 24 فوریه 2017 اکران شود اما تا 27 اکتبر 2017 به تعویق افتاد که باز هم در آن تاریخ خبری از نمایش فیلم نشد و پارامونت کلا فیلم را از تقویم اکران 2017 این استودیو خارج کرد.

به نوشته اسلش فیلم، این پروژه که ظاهرا طلسم شده قرار بود از دوم فوریه 2018 در سینماها روی پرده برود اما بدون هیچ‌گونه تبلیغات و بازاریابی برای فیلم در حالی‌که یک ماه به اکرانش بیش‌تر باقی نمانده، معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار تولید جدید آبرامز بود.

پارامونت نام فیلم را از «ذره خدا» به «فیلم کلاورفیلد 2017» تغییر داده و اعلام کرده این پروژه سینمایی از بهار 2018 در سینماها به نمایش در می‌آید.

به گزارش آی ‌سینما، «ذره خدا» توسط کارگردانی نیجریه‌ای به نام جولیوس اونا و بر اساس فیلمنامه مشترک اورن اوزیل و داگ جونگ مقابل دوربین رفته است.

داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و روایتگر ماجرای گروهی فضانورد در ایستگاهی فضایی است که به کشفی هولناک در رابطه با یک منبع انرژی جدید - به نام «ذره خدا» - دست می‌یابند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین