کد خبر: ۱۹۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
اولویت من در مدیریت استان به‌کارگیری نیروهای بومی است اما اگر در اقصی نقاط کشور کسی را بیابیم که توانمندی مدیریت شایسته را داشته باشند او را بکار گیری خواهیم کرد.
استاندار سمنان بابیان اینکه در ورود به این پست وامدار هیچ حزب و جریان خاصی نیستم، گفت: سعی می‌کنم برای اداره استان از نیروهای بومی استفاده کنم.

، سید شهاب‌الدین چاووشی ظهر پنج‌شنبه در نخستین جلسه معاونان استانداری سمنان در زمان تصدی خود به سمت استاندار، بابیان اینکه درآمدنم به سمنان وامدار هیچ حزب و گروهی نیستم، تأکید کرد: در مقابل مدیرانی که خالصانه تلاش می‌کنند متواضعانه برخورد خواهم کرد و در مقابل کسانی که مردم را نسبت به دولت و خدمات بدگمان می‌کنند سخت خواهم بود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به اهل‌بیت(ع) است و خدمت در این نظام افتخاری بزرگ محسوب می‌شود لذا باید در این راه تلاشمان را روزافزون کنیم.

استاندار سمنان گفت: اولویت من در مدیریت استان به‌کارگیری نیروهای بومی است اما اگر در اقصی نقاط کشور کسی را بیابیم که توانمندی مدیریت شایسته را داشته باشند او را بکار گیری خواهیم کرد.

چاووشی تأکید کرد: درخشش مدیران را درخشش خود می‌دانم و معتقدم که این مهم درنهایت به نفع کشور منتهی خواهد شد. ‌

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های استان سمنان برای رشد و توسعه بسیار زیاد است، افزود: باید شاهد تحولی بیش از گذشته در استان باشیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین