|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
این فیلم نوشته سعید روستایی، دومین ساخته محسن قرایی پس از فیلم سینمایی «خسته نباشید!» است و داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.
هفته‌ای که گذشت با جنجال‌های زیادی برای سینما روبه‌رو بود، اغتشاشات، آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، پیش از همیشه خانواده‌ها را از سینما دور کرد اما در این میان کمدی «آینه بغل» با بازی سلبریتی‌ها هنوز خوش شانس است و در هفته‌ موسوم به اغتشاشات توانست یک میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان فروش کند.

 فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی از چهارشنبه هفته گذشته اکران عمومی خود را در سینماهای تهران و شهرستان‌ها آغاز کرده است و در هفت روز اکران با در اختیار داشتن ۵۰ سالن سینمایی ۲۷۰ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان فروش داشته و ۳۰ هزار تماشاگر را با خود همراه کرده است.

این فیلم در سینماهای کوروش، آزادی، چارسو و هویزه مشهد بیشتر حجم مخاطب را داشته است.

فیلم سینمایی «سد معبر» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه و منتقدان رو به رو بود که این استقبال در اکران عمومی نیز همچنان ادامه دارد.

این فیلم نوشته سعید روستایی، دومین ساخته محسن قرایی پس از فیلم سینمایی «خسته نباشید!» است و داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری و نگارعابدی، علیرضا کمالی نژاد، گیتی قاسمی، حسام محمودی، بازیگر خردسال: رونیکا نعمت الله و با حضور محسن کیایی بازیگران فیلم سینمایی «سد معبر» هستند.

فیلم سینمایی «دختر عمو، پسر عمو» ساخته روح‌انگیز شمس از چهارشنبه؛ ۶ دی ماه اکران عمومی شده و در هفت روز نمایش در ۴۱ سالن سینمایی، با ۱۳ هزار و ۸۰۰ بیننده؛ ۱۲۸ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «دختر عمو، پسر عمو» به تهیه‌کنندگی محمود غلامی و قربان محمدپور، درباره زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی‌شان را حل کنند…

مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی، مهدی صبایی و نسیم فروغ و معصومه محمدپور بازیگران این فیلم کمدی اجتماعی هستند.

فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده در دو هفته اکران و با نمایش در ۶۴ سالن سینمایی و ۲۹ هزار تماشاگر، ۲۶۰ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان فروش کرده است.

«خانه کاغذی» با بازی پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی در سینماهای کوروش، هویزه مشهد، آزادی و ملت بیشترین درصد فروش را داشته است.

فیلم سینمایی «آینه بغل» پس از گذشت یک ماه از اکران و با داشتن ۱۵۹ سالن سینمایی به همراه یک میلیون تماشاگر، ۸ میلیارد و ۸۸ میلیون و ۴۳ هزار تومان فروش کرده که از این مبلغ یک میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان فروش این هفته فیلم بوده است.

«آینه بغل» با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر، نازنین بیاتى، سیامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نیکخواه و بهاره رهنما اختلاف طبقاتی میان اقشار مختلف جامعه را نشان می‌دهد که چگونه زندگی می‌گذرانند.

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی در ۶ هفته اکران و با در اختیار داشتن ۸۵ سالن سینمایی و با بیش از ۳۴۴ هزار تماشاگر، ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان فروش داشته است.

در خلاصه داستان «ثبت با سند برابر است» با بازی امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی‌‌‌نیا آمده است: «همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال…»

فیلم سینمایی «حریم شخصی» ساخته احمد معظمی با گذشت ۳ هفته از اکران و با در اختیار داشتن ۴۸ سالن سینمایی و ۴۴ هزار تماشاگر، ۳۷۷ میلون و ۷۴۷ هزار تومان فروش کرده و بیشترین درصد فروش را در سینماهای کوروش، ملت، چارسو و آزادی داشته است.

میلاد کى‌مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیارى، مهتاب ثروتى، سعید امیرگانى، مسیح کاشانى، محمد تهورى، زنده یاد نقى سیف‌جمالى، رعنا آزادى‌ور و امیر آقایى گروه بازیگران فیلم سینمایی «حریم شخصی» را تشکیل می‌دهند.
منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین