|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۹۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشتی وزارت بهداشت با بیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت یکی از اولویت های دولت است، اظهارکرد: یکی از برنامه های ما گسترش پرونده الکترونیک و اتصال بخش خصوصی و آزمایشگاه به این بخش است.
معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: یکی از برنامه های ما گسترش پرونده الکترونیک و اتصال بخش خصوصی و آزمایشگاه به این بخش است.

دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  به منظور ارزیابی اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت استان مازندران  با حضور در شهرستان های ساری و میاندرود از مراکز بهداشتی این شهرستان ها بازدید کرد .

دکتر رئیسی با حضور در مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی تیپ یک سورک ، مراکز خدمات جامع سلامت شهری ۲ و ۵ شهرساری و مرکز مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر در شهرستان ساری بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان روند خدمت رسانی به مردم و کیفیت عرضه انواع خدمات این مراکز قرار گرفت.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  در خلال این بازدیدها  ، ضمن بررسی وضعیت این مراکز، در خصوص خدمات ارایه شده توسط پرسنل شاغل با آنان نیز به گفتگو پرداخت.

گفتنی است این مرکز دارای بخش های مختلف شامل  خدمات جامع سلامت ، پایگاه بهداشتی، آزمایشگاه، کلینیک تخصصی، مرکز آموزش تخصصی دستیاری پزشک خانواده و مرکز دیالیز می باشد.

مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی تیپ یک سورک توسط مصطفی آشوری ساخته شده است و دارای دو هزارو ۳۵۰ متر مربع زیربنا دارد که در حال توسعه است شایان ذکر است روزانه بالغ بر ۴۰۰ نفر در این مرکز خدمات دریافت می کنند.

 در ادامه این سفر یک روزه ،  معاون بهداشت وزارت بهداشت و هیئت همراه از پایگاه پزشک خانواده شهری در ساری بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه ی اجرای برنامه پزشک خانواده و اقدامات انجام شده در این پایگاه قرار گرفتند.

 دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشتی وزارت بهداشت با بیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت یکی از اولویت های دولت است، اظهارکرد: یکی از برنامه های ما گسترش پرونده الکترونیک و اتصال بخش خصوصی و آزمایشگاه به این بخش است.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است که نظام ارجاع از طریق پرونده الکترونیک انجام شود که امیدواریم تا پایان این دولت به آن دست پیدا کنیم.

گفتنی است در این بازدید ها دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، دکتر اعرابی معاون بهداشتی دانشگاه و همچنین  جمعی از مسئولین ستادی و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران معاون بهداشتی وزارت بهداشت  را همراهی می کردند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین