|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۹۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
این راهپیمایی ها جلوه ای از بصیرت افرینی را به نمایش گذاشت و با همه وجود باید شاکر باشیم که این دلها را عاشق انقلاب و عشق به شهیدان و دلبسته به ارزش های انقلاب قرار داد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: سابقه ندارد در یک هفته دو اجتماع انقلابی با جمعیت بسیار به نمایش گذاشته شود.

 حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در راهپیمایی محکومیت آشوب های اخیر که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: سابقه ندارد در یک هفته دو اجتماع باشکوه با جمعیت مردمی برای دفاع از دین و انقلاب شکوهمند و میثاق ولایت در کشور برگزار شود.

وی افزود: این راهپیمایی ها جلوه ای از بصیرت افرینی را به نمایش گذاشت و با همه وجود باید شاکر باشیم که این دلها را عاشق انقلاب و عشق به شهیدان و دلبسته به ارزش های انقلاب قرار داد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این ملت عاشقانه با ولایت تجدید پیمان بستند و در نظامات و حکومت‌های عالم مولفه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و وابستگی به قدرت‌های دیگر کشورها بوده است، اما مهمترین مولفه ملت ایران شور و دلدادگی به ولایت فقیه است و امروز دوست و دشمن معتقدند که صلابت ملت ایران و دلیل عدم تغییر شعارها و عقایدشان نسبت به اول انقلاب داشتن رهبری‌ بصیرت آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه از مهمترین مولفه‌ های امنیت و قدرت ملی در ایران روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی در عموم مردم به‌ویژه جوانان بوده است، ابراز کرد: ملت ایران و جوانان ایرانی آماده حضور در عرصه‌های مختلف در راه دفاع از این نظام و انقلاب بوده اند و اعتماد مردم به نظام مهمترین پشتوانه کشور است.در فتنه ۸۸ تحلیل‌ها و سخنان دشمنان ذره‌ای در تغییر افکار و عقاید مردم تاثیر نگذاشت و این ملت، دشمن‌شناس خوبی هستند و هدف پلیدانه دشمن را به‌خوبی می‌شناسند. 

رئیسی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال موج‌سواری‌های مختلف در رای و نان مردم است و همه دغدغه‌های دشمنان پلیدانه است، بیان کرد: دشمن تمام آرزوهای خود در چندقطبی‌کردن مردم، تفرقه‌افکنی، قرار گرفتن آشوب‌ها در متن و رفتن مشکلات به حاشیه، دوری از خط ولایت و غیره را به گور خواهد برد. 

وی بیان کرد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، عراق، کردستان عراق و یمن دشمن را خشمگین کرده و دست برتری ایران اسلامی در تمامی این پیروزی‌ها را دیده است و به دنبال انتقام است. 

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امروز بازشدن گره‌ها و رفع مشکلات و رشد و توسعه را در گرو وحدت میان اُمت و ولایت در جامعه می‌بینیم، افزود: آشوب دشمن برای به انحراف‌کشیدن مردم است، اما این ملت آگاه و بصیر با بصیرت و دشمن‌شناسی و تنها با عشق به ولایت به فتنه پایان دادند و به واقع حماسه‌های ۹ دی ماه سال ۸۸ و ۱۴ دی ماه سال‌ ۹۶ پاسخ‌های کوبنده ملت ایران به بازی‌های سیاسی دشمنان اسلام، قرآن و ایران بود و این ملت هیچگاه و حتی در سخت‌ترین شرایط کشور، راه و خط خود را از مسیر ولایت جدا نخواهند کرد. 

وی ادامه داد: این ملت با شعارهای لبیک یا خمینی و لبیک یا خامنه‌ای اُنس و شوری وصف ناشدنی و غیرقابل توصیف گرفته‌اند و از دستگاه‌های امنیتی و قضایی هم می‌خواهیم که ریشه این ناخشکی‌ها را بسوزانند و برای همیشه به فتنه در ایران پایان دهد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا دیروز اعلام کرده که ملت ایران تروریست هستند و امروز می‌گوید ما حامی ملت ایران هستیم، خاطرنشان کرد: در پاسخ به دشمنان می‌گوییم که این ملت شما پلیدان را به‌خوبی می‌شناسند و هرگز فریب نمی‌خورند و معتقدیم که مشکلات اقتصادی همیشه بوده و هست، اما از راه قانونی و در چهارچوب امنیت قابل حل و پیگیری است، اما مردم وقتی دیدند که این حرکت آشوب‌گرانه خلاف یک اعتراض بوده و بیشتر به فتنه شباهت دارد راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند. 

وی با بیان اینکه از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست و مسئولان باید با اعتمادآفرینی و امیدآفرینی زمینه بروز هر نوع فتنه‌ای را از بین ببرند، گفت: امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار تلاش صادقانه در مسیر رفع مشکلات مردم بوده است و اگر اعتماد عمومی و امید مردمی محقق شود پیوند خوبی میان مردم و مسئولان برقرار می‌شود و بلعکس اگر خلاف آن مشاهده است بالاترین سود را دشمنان می‌برند. 

رئیسی با تاکید بر اینکه باید در مسیر افزایش وحدت، اعتماد و انسجام عمومی و مردمی گام برداریم، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید همگان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم تا دشمن ناامیدتر از گذشته شود. 

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه جمعیت امروز راهپیمایی مشهد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی آمدند و آماری بیش از دو برابر راهپیمایی ۹ دی داشتند، خاطرنشان کرد: این حضور، حضوری با معنا برای امید دادن به مسئولان نظام و یاس و ناامیدی در دشمنان بود و به فرموده امام خمینی(ره) تا این وحدت کلمه نباشد و تا توجه به اسلام نباشد نمی‌توانیم پیشرفت کنیم؛ همچنین مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند که شجاعت، فداکاری و ایمان مانع اعمال دشمنی دشمنان اسلام، قرآن و ایران شده است و به واقع دشمن همواره منتظر فرصت و رخنه‌ای برای ضربه زدن به ملت ایران بوده است، اما به این ملت غیور و همیشه در صحنه با حرکت در مسیر ولایت چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نخواهند داد.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین