|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۹۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کریم بنزما پس از بازگشت از تعطیلات سال نو هنوز نتوانسته در تمرینات رئال حضور یابد.
 کریم بنزما پس از بازگشت از تعطیلات سال نو هنوز نتوانسته در تمرینات رئال حضور یابد.

رئال مادرید سال 2017 را با شکست سنگین خانگی مقابل بارسا به اتمام رساند و حالا در اولین بازی سال جدید باید به زمین نومانسیا برود تا بازی رفت یک هشتم نهایی کوپا دل ری را برابر این تیم دسته دومی برگزار کند.

زیدان در مورد بازی فردا شب گفت:« نومانسیا تیم خوبی است و در دسته دوم عملکرد فوق العاده ای داشته است. این بازی را کاملا جدی گرفته ایم و نومانسیا مثل تمام تیم های دیگر، مورد احترام ما قرار دارد.

کاملا با انگیزه ایم و می دانیم که هنوز در سه جام شانس قهرمانی داریم. شاید در لالیگا شانس ما زیاد نباشد ولی رئال هرگز پاپس نمی کشد و از شور و شوق بازیکنان هم کاسته نشده است. برابر نومانسیا نیز با تمام توان به میدان خواهیم رفت.»

مصدومیت عجیب بنزما:« پس از ال کلاسیکو شنیدم که کریم مصدوم شده است. سپس صحبت از این شد که قبلا مصدومیتی داشته ولی من به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که با من صادق هستند.

از مصدومیت کریم متاسف شدم و این مصدومیت نه در طول تعطیلات که در جریان بازی با بارسلونا رخ داد. او به تعطیلات رفت و پس از بازگشت تشخیص بر این شد که MRI بگیرد. کریم هنوز مشکل دارد و نمی تواند با ما باشد. دقیقا هم نمی دانم مصدومیت او چگونه است.

با اطمینان می گویم که بنزما نه قبل از ال کلاسیکو مصدوم بود و نه در طول تعطیلات مصدوم شده است. هرچه است به ال کلاسیکو مربوط می شود.»

خرید مهاجم در پنجره زمستانی:« این یک واقعیت است که با رئیس باشگاه دیدار داشتم و در مورد همه چیز حرف زدیم. در حال حاضر قرار نیست مهاجمی جدید جذب شود ولی تا 31 ژانویه فرصت داریم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

چیزی که من می خواهم این است که بازیکنی از جمع ما جدا نشود چون به این مجموعه ایمان دارم. با همین بازیکنان هم می توانم تا پایان به مبارزه ادامه دهم. اگر قرار است چیزی تغییر کند، می تواند در انتهای فصل باشد. درست است که شکست از بارسا دردناک بود؛ ولی آن را فراموش کرده ایم و این مجموعه توانایی جبران را دارد.»

ادامه کار با رئال:« 6 ماه به پایان فصل باقی مانده و من به بیش از آن نگاه نمی کنم. مهم، ماه های پیش رو است. متاسفانه وقتی مربی رئال هستید، هرگز نمی توانید از جایگاه تان مطمئن باشید.

هدف من به اتمام رساندن فصل در بهترین شکل ممکن است. در سه جام شانس قهرمانی داریم و به مبارزه ادامه می دهیم. ما هرگز از پیروز شدن خسته نمی شویم و بردها هرچقدر بیشتر باشند، بهتر. انتهای فصل موقعیت مناسب تری برای صحبت در مورد آینده است.»

جذب کپا(سنگبربان بیلبائو):« او هنوز بازیکن بیلبائو است و علاقه ای ندارم در مورد بازیکن تیم دیگر حرفی بزنم. در حال حاضر گلرهای خوبی دارم و مورد اعتماد من هستند.»

وضعیت گرت بیل:« او مصدومیتی ندارد و خیلی نرمال با دیگر بازیکنان تمرین کرده است. گرت فردا بازی خواهد کرد.»

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین