کد خبر: ۱۹۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
پیش از شروع تمرین بازیکنان با شفر خوش‌و بش کرده و سال نو میلادی را به سرمربی تیمشان تبریک گفتند. شفر هم که با چهره خندان در تمرین حاضر شده بود ضمن تشکر از بازیکنان برای دقایقی با آنها در خصوص دیدار با تراکتورسازی به صحبت پرداخت.
تمرین امروز تیم استقلال تحت‌الشعاع سال نو میلادی برگزار شد.

 تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 امروز در زمین ورزشگاه صنایع دفاع تهران و زیر نظر سرمربی آلمانی و دستیارانش برگزار شد. وینفرد شفر که به همراه پسر خود به آلمان رفته بود بامداد امروز به تهران برگشت ضمن آنکه یرزی ساناک مربی اهل چک تیم استقلال نیز در تمرین امروز آبی‌أپوشان حاضر بود.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان با شفر خوش‌و بش کرده و سال نو میلادی را به سرمربی تیمشان تبریک گفتند. شفر هم که با چهره خندان در تمرین حاضر شده بود ضمن تشکر از بازیکنان برای دقایقی با آنها در خصوص دیدار با تراکتورسازی به صحبت پرداخت.

*سید حسین حسینی که روز گذشته به دلیل سرماخوردگی در تمرین استقلال حضور نداشت در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

*تنها غایب تمرین امروز تیم استقلال سرور جباروف بود. این بازیکن به ازبکستان سفر کرده و آخر هفته به تهران بر می‌گردد.

*نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت.

*بعد از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر طاهری بازیکنان یک فوتبال درون تیمی فشرده را زیر نظر سرمربی آلمانی برگزار کردند که شفر نظارت دقیقی روی این آیتم داشت.

*اعضای تیم استقلال روز پنجشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد تا ساعت 14:30 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی بروند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین