|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
دور یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال - برزیل ۲۰۱۴ از ساعت ۲۰ و سی دقیقه امشب با دیدار تیمهای فرانسه و آلمان آغاز می شودو در دومین بازی برزیل ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مصاف کلمبیا میرود.


به گزارش فیفا ، برنامه این مسابقات به شرح زیر است :

* جمعه 13 تیر :

فرانسه - آلمان (ساعت 20:30 - ورزشگاه ماراکانا در شهر ریودوژانیرو)

داور : نستور پیتانا از آرژانتین

دو تیم تاکنون 25 بار به مصاف هم رفته اند که فرانسه 11 و آلمان (با احتساب نتایج تیم آلمان غربی) 8 بار به پیروزی رسیده اند.در این دیدارها فرانسه 41 گل به ثمر رسانده است و آلمان نیز 42 بار دروازه حریف را گشوده است.در آخرین دیدار دو تیم که سال 2013 برگزار شد ، تیم آلمان در مصافی دوستانه 2 - 1 میزبان خود فرانسه را شکست داد و سوم شد.این چهارمین مصاف دو تیم در جام های جهانیست.در جام جهانی 1958 تیم آلمان غربی تیم فرانسه 6 - 3 به برتری رسید ، در جام جهانی 1982 پس از تساوی 3 - 3 دو تیم در وقت اضافه ، آلمان غربی در ضربات پنالتی 5 - 4 پیروز شد و به فینال رفت.در جام جهانی 1986 نیز تیم آلمان غربی در نیمه نهایی با 2 گل فرانسه را مغلوب کرد.

--

* شنبه 14 تیر :

برزیل - کلمبیا (ساعت 00:30 بامداد - ورزشگاه کاستلائو در شهر فورتالزا)

داور‌: کارلوس ولاسکو کاربایو از اسپانیا

دو تیم تا کنون 25 بار به مصاف هم رفته اند که تیم کلمبیا فقط 2 بار اما برزیل 15 بار به برتری رسیده اند.در این دیدارها برزیلی ها 55 گل به کلمبیا زده اند و کلمبیا نیز 11 گل به ثمر رساند.

--

- برنامه سایر دیدارهای دور یک چهارم نهایی به شرح زیر است :

* شنبه 14 تیر :

آرژانتین - بلژیک (ساعت 20:30 - ورزشگاه ناسیونال در شهر برازیلیا)

--

* یکشنبه 15 تیر :

هلند - کاستاریکا (ساعت 00:30 بامداد - ورزشگاه فونته نووا در شهر سالوادور)

در این دوره از مسابقات تیم ایران با یک تساوی با نیجریه و دو شکست از آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در گروه 6 از دور گروهی حذف شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین