|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۹۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
بازگشت ابراهیمی به استقلال، این تیم را هم به روزهای خوبش برگردانده است.
 بازگشت ابراهیمی به استقلال، این تیم را هم به روزهای خوبش برگردانده است.

فصل پیش عملکرد استقلال در لیگ برتر، به دو مقطع قبل و بعد از اوج گرفتن ابراهیمی تقسیم می‌شد. ستاره خط هافبک استقلال، هفته‌های زیادی بخاطر فوت پدرش نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و بعد از اوج گرفتن او، تیمش هم در جدول اوج گرفت. این فصل استقلال، فصل را بدون ابراهیمی مصدوم شروع کرد و قبل از بازگشت کامل او، منصوریان از باشگاه اخراج شد و نتوانست تیمش را با ستاره محبوبش بچیند.

از زمانی که ابراهیمی به ترکیب استقلال برگشته، این تیم به صورت میانگین از هر مسابقه‌اش ۲ امتیاز گرفته است. میانگین امتیازات بسیار خوبی که فقط، پرسپولیس از آن بهتر نتیجه گرفته و آبی‌های پایتخت با حضور بهترین هافبک‌شان، دومین تیم موفق لیگ برتر بوده‌اند.

فارغ از حضور شفر و تغییراتی که او در استقلال ایجاد کرد، این مربی آلمانی خوش شانس بود که حضورش با بازگشت مهمترین مهره استقلال همزمان شد. بازیکنی که در نمرات تیم آنالیز لیگ پانزدهم، سومین بازیکن و لیگ شانزدهم، دومین بازیکن برتر لیگ شد. این فصل هم به محض اینکه تعداد بازی‌های ابراهیمی به پنجاه درصد رسید، با نمره ۲ که این هفته گرفت میانگین امتیازاتش را به ۲،۶۶ رساند و در کنار جلال حسینی و مهدی کیانی یکی از مدعیان کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین