کد خبر: ۱۹۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
رییس فدراسیون کبدی اظهار کرد: من آمده ام که بسازم و کار سازندگی انجام دهم. با وجودی که بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم و من می‌خواهم کمک کنم اما همچنان روی بحث خانوادگی زوم شده است.
رییس فدراسیون کبدی می‌گوید که اردوهای تیم ملی از بهمن ماه استارت می‌خورد و برای انتخاب مربیان باید کمیته فنی تصمیم بگیرد.

عباس خواجه اورسجی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برنامه تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا و انتخاب سرمربیان اظهار کرد: قرار نیست به تنهایی برای انتخاب مربی تیم ملی تصمیم بگیرم. با توجه به اینکه شعارم مدیریت مشارکتی  و تشکیل کمیته‌های فنی، مربیان و غیره در فدراسیون بود باید هرچه سریعتر کمیته فنی را تشکیل دهم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر دو هفته دیگر آغاز می شود باید مربیان و بازیکنان را ببینیم. هر چند گستره آماری مربیان در کشور گسترده نیست ولی باید واقعا ببینیم شرایط مربیان داخلی چطور است. در واقع من خودم تنها یک رای دارم که آن‌هم در بحث نظارتی است. می‌خواهم بیشتر توجه و تصمیم‌گیری از دل کمیته فنی بیرون آید و آن‌ها تصمیم بگیرند که مربی داخلی باشد یا خارجی.

رییس فدراسیون کبدی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی نیز گفت: بعد از تشکیل کمیته فنی و انتخاب مربیان و بازیکنان، اردوهای تیم ملی از بهمن ماه استارت خواهد خورد.

اورسجی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز خانواده او در فدراسیون فعالیت دارند یا خیر گفت: حقیقتا این افراد تا پایان سال با فدراسیون قرارداد دارند و من نمی توانم آن‌ها را اخراج کنم. البته باید بگویم بحث خانوادگی که در زمان انتخابات مطرح بود بحث کارکنان فدراسیون نبود و مربوط به تیم ملی و کادر فنی تیم های ملی بود که در این زمینه‌ همیشه از افراد خانواده استفاده می شد.

رییس فدراسیون کبدی اظهار کرد: من آمده ام که بسازم و کار سازندگی انجام دهم. با وجودی که بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم و من می‌خواهم کمک کنم اما همچنان روی بحث خانوادگی زوم شده است. من بعد از انتخابات هم گفتم که بعد از پایان قرارداد این افراد تصمیم گرفته می‌شود و قطعا چیزی که دوستان و جامعه ورزشی می‌خواهند انجام خواهد شد.

او افزود: هرچند که در سازمان‌ها و ادارات این موضوعات وجود دارد اما اکنون روی فدراسیون کبدی متمرکز شده اند و من هم قطعا این موضوع را انجام خواهم داد. یکسری تصمیمات در مورد کنار رفتن خانواده گرفته شده است و انجام می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین