|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۹۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اشتغال زایی می پردازد. مهدی شفیعی تهیه کننده و علی محمد قاسمی کارگردان «زندگی از نو» هستند.
بازیگر پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون گفت: شاید برای یک شخص تا 90 سالگی هم توانایی برای بازی وجود داشته باشد. وقتی توانایی در فرد وجود دارد اما به حساب نیاید و یا به بازی گرفته نشود ناراحت کننده است.

مینا جعفرزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: در سریال «زندگی از نو» که در شهر تالش فیلمبرداری می شود بازی می کنم، بیشتر بازیگران تئاتر نیز در این سریال همکاری دارند و هر هفته یک بازیگر مهمان در اثر حضور پیدا می کند. خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، کمند امیرسلیمانی، مجید پتکی، حدیث نیک رو، اکبر معززی، علی انصاریان، پیام احمدی نیا و حسن رستمانی از بازیگرانی هستند که در این اثر بازی می کنند.

او افزود: «زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اشتغال زایی می پردازد. مهدی شفیعی تهیه کننده و علی محمد قاسمی کارگردان «زندگی از نو» هستند.

این بازیگر درباره حضور خود در سینما اظهار کرد: بازی در «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی را به پایان رساندم که فضای آن و تعامل در کار بسیار خوب، حرفه‌ای و بر اساس اخلاق بود.

بازیگر "خاله خانم" به محتوای آثار سینمایی بدون توجه به نقش خانواده اشاره کرد و توضیح داد: داستان ها بر اساس شخصیت جوانان و بر محور آنان می چرخد، مخاطبان هم اصلا به سینما فکر نمی کنند چه برسد به اینکه بروند و فیلمی که دلخواهشان نیست تماشا کنند. سینما دلخواه مخاطبان امروز نیست.

منبع:میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین