|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۹۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
مسئولان رئال به خوبی می دانند که تیم شان باید در انتقالات زمستانی تقویت شود ولی عملا بازیکنی در حد و اندازه های رئال در این پنجره انتقالاتی وجود ندارد.
 مسئولان رئال به خوبی می دانند که تیم شان باید در انتقالات زمستانی تقویت شود ولی عملا بازیکنی در حد و اندازه های رئال در این پنجره انتقالاتی وجود ندارد.

رئال مادرید فصل را دور از انتظار شروع کرد و حالا که به نیم فصل نزدیک هستیم، تقریبا امیدهای قهرمانی این تیم در لالیگا رنگ باخته است.

افت آمار گلزنی را یکی از مهمترین دلایل روند ضعیف رئال در فصل جاری می دانند. بنزما و رونالدو از رکوردهای خود فاصله داشتند و گرت بیل هم که اکثرا مصدوم بود.

هرچند رونالدو در یک ماه گذشته به روزهای اوج خود نزدیک شده ولی فوق ستاره پرتغالی هم نتوانست به تنهایی رئال را به کورس قهرمانی برگرداند و با شکست از بارسا، کهکشانی ها حالا امیدهای شان را به لیگ قهرمانان و کوپا دل ری دوخته اند.

بسیاری اعتقاد دارند که رئال باید در زمستان مهاجم جدید به خدمت بگیرد اما واقعیت این است که در حال حاضر مهاجمی در سطح اول جهانی که بتواند گره از کار رئال باز کند، وجود ندارد. در پنجره زمستانی معمولا شرایط به اینگونه است مگر در مواردی خاص و استثنایی.

تیمو ورنر از لایپزیش، هری کین از تاتنهام و ایکاردی از اینتر، مهاجمان مدنظر رئال هستند. ورنر و کین در صورت پیوستن به رئال نمی توانند در لیگ قهرمانان به میدان بروند ولی نه لایپزیش و نه تاتنهام، علاقه ای به از دست دادن ستاره های خود ندارند.

اینتر هم ایکاردی را حداقل در این مقطع از دست نخواهد داد و بدتر اینکه مدیران رئال می دانند که تابستان آتی نیز برای جذب کین و ایکاردی باید مبلغی نزدیک به 200 میلیون یورو هزینه کنند.

در حال حاضر بودجه رئال برای خرید بازیکن 200 میلیون یورو است ولی تنها 20 میلیون یورو را برای جذب کپا، گلر بیلبائو هزینه خواهد کرد. با این اوصاف پنجره زمستانی برای رئال بدون جذب مهاجم بسته خواهد شد و هواداران در نیم فصل دوم باید منتظر معجزه ای از سوی بنزما و بیل باشند.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین