|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۹۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
در فصل 18-2017 فوتبال اروپا تیم هایی هستند که هنوز موفق به کسب حتی یک پیروزی هم نشده اند.
در فصل 18-2017 فوتبال اروپا تیم هایی هستند که هنوز موفق به کسب حتی یک پیروزی هم نشده اند.

در حالی که جهان فوتبال تحت تاثیر شکست ناپذیری منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفته است، برخی از تیم‌های حاضر در لیگ‌های اروپایی تاکنون در این فصل طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

پنج تیم بنونتو (ایتالیا)، ویتوشا بیستریتسا (بلغارستان)، پنیا (آندورا)، موراتا (سن مارینو) و منچستر ۶۲ (جبل الطارق) تاکنون در لیگ‌هایشان به پیروزی دست نیافته‌اند.

دو تیم اول می‌توانند بهانه داشته باشند. بنونتو و ویتوشا نخستین حضور خود را در سطح اول لیگ کشورشان تجربه می‌کنند و زمان می‌برد تا خود را با آن وفق دهند. تیم ایتالیایی در ۱۸ هفته‌ تنها توانسته یک امتیاز کسب کند که آن نیز تاریخی بود. بنونتو در نخستین حضورش در سری A برابر میلان توانست در لحظات پایانی بازی را به تساوی برساند. اگر این تیم امروز بتواند کیه‌وو را شکست دهد سال را با خوشی به پایان خواهد رساند.

شرایط تیم ایتالیایی با ویتوشا تقریبا مشابه است. تیم تازه صعود کرده بلغارستانی تنها توانسته پنج امتیاز به لطف چند تساوی کسب کند. از طرفی پنیا دومین فصل حضور خود را در سطح اول لیگ آندورا تجربه می‌کند و هنوز امتیازی کسب نکرده است. این تیم هر ۱۲ بازی را با شکست به پایان رسانده است.

شرایط برای هواداران منچستر ۶۲ و موراتا بدتر است چون هر دو تیم در گذشته توانسته اند فاتح لیگ کشورشان شوند. تیم سن مارینویی حتی یک تساوی نیز کسب نکرده است (۱۱ شکست) و تیم جبل الطارقی با وجود پیروز نشدن، قعرنشین نیست!

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین