|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۹۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
همچنین فدراسیون ایران اعلام کرد تا پیش از جام جهانی قطر ، جزیره کیش می تواند میزبان تیم های ملی کشورهای برای برپایی اردوهای تدارکاتی باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت:برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا منتظر تصمیمAFC هستیم و باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیم می گیرد.

مهدی تاج روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در ورزشگاه تختی شهرکرد افزود:هم اکنون برای بررسی میزبانی تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان، یک گروه به ایران سفر کرده است تا از امکانات و ورزشگاه های 4 باشگاه حاضر در رقابت لیگ باشگاههای آسیا دیدن می کند.

به گفته وی، همین گروه پس از پایان سفر خود به ایران، به عربستان سعودی نیز سفر می کند تا از امکانات این کشور دیدن کند.

تاج افزود: با این حال عربستان اعلام کرده است برای دیدار با تیم های ایرانی به قطر و ایران نمی رود، که در این صورت ایران منتظر تصمیم AFC(کنفدراسیون فوتبال آسیا) می ماند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از شبکه های اجتماعی عربستان و امارات نسبت به استفاده فوتبالیست های ایرانی از لباس های منقش به تمثال شهدا اعتراض کرده اند و خواستار محرومیت ایران شده اند نیز گفت: آنها هر کاری که می خواهند انجام بدهند چرا که ایران از ارزشهای خود کوتاه نخواهد آمد.
وی در خصوص دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال قطر نیز گفت: قرار است بزودی شیخ حمد آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال قطر به ایران سفر کند و از امکانات جزیره کیش دیدن کند.

وی گفت: شیخ حمد به عنوان رئیس برگزار کننده جام خلیج فارس در کویت نتوانست به ایران بیایید که بزودی وی به ایران سفر می کند.

به گزارش ایرنا، در دیداری که مهدی تاج با بن حمد شیخ حمد آل ثانی رییس فدراسیون قطر از ایران داشت،از ایران دعوت کرد تا قبل از جام جهانی 2018 در هر زمان که برنامه تمرینی داشت از کمپ قطر استفاده کند، به ویژه در دو تاریخ فیفاروز که در فروردین ماه(مارس) است تمام امکانات کمپ اسپایر در اختیار ایران خواهد بود و در صورتی که تیم ملی ایران قصد داشته باشد دوباره قبل از جام جهانی و در اردیبهشت ماه(می) اردو بزند، این کمپ میزبان تیم ایران است.

همچنین فدراسیون ایران اعلام کرد تا پیش از جام جهانی قطر ، جزیره کیش می تواند میزبان تیم های ملی کشورهای برای برپایی اردوهای تدارکاتی باشد.

همچنین در لیگ قهرمانان آسیا تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان باید به دیدار رقبای خود بروند.

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین