|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۹۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
زمان انتخابات گذشته است، مسئولان باید با وحدت ملی به دنبال رفع مشکلات باشند، همه بخش‌های کشور با دولت همکاری کنند و دولت هم اراده جدی داشته باشد تا گره‌ها گشوده شود.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف شود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در حماسه ۹ دی در مصلی بوشهر با بیان اینکه دشمنان در انتخابات ۸۸ دشمن امید و اعتماد مردم را نشانه گرفته و بدنبال جدا کردن راه مردم از نظام بودند، خاطرنشان کرد: مردم درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، که حتماً باید این مشکلات و موانع برطرف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همه مسئولان بویژه دولت باید خود را نسبت به حل این مشکلات موظف بدانند و در میدان عمل ثابت کنند که تلاش آنها برای گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه دو قطبی کردن جامعه در این عرصه کارساز نیست؛ ابراز کرد: زمان انتخابات گذشته است، مسئولان باید با وحدت ملی به دنبال رفع مشکلات باشند، همه بخش‌های کشور با دولت همکاری کنند و دولت هم اراده جدی داشته باشد تا گره‌ها گشوده شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کشوری که در آن جوانان توانستند پیچیده ترین فتنه‌های بین المللی را در کشور و منطقه خنثی کنند، حل گره‌های اقتصادی برای آنها کار دشواری نیست، مهم دلسوزی، جدیت و اعمال اراده قوی برای حل مشکلات مردم است.

رئیسی گفت: دشمنان می‌خواهند با سوار شدن بر موج مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم، فتنه جدید درست کنند؛ اما مردم هوشیار هستند و ضمن اینکه مطالبات خود را مطرح می‌کنند اجازه سوء استفاده نخواهند داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین