|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۹۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
می دانستیم بازی سختی داریم و کار حریف را هم سخت کردیم. یک تعویض اجباری داشتیم که کار ما را سخت کرد. پیشی بینی این اتفاق را نمی کردیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پیروزی در هفته هفدهم را حق پرسپولیس دانست.

 یحیی گل محمدی پس از شکست عصر جمعه تیمش برابر پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما پرسپولیس بهتر بود و به برتری رسید.

می دانستیم بازی سختی داریم و کار حریف را هم سخت کردیم. یک تعویض اجباری داشتیم که کار ما را سخت کرد. پیشی بینی این اتفاق را نمی کردیم.

ما تغییرات زیادی داشتیم و احتیاج به زمان داریم که بهتر شویم. در خط حمله مشکلاتی داریم که باید بازیکن جذب کنیم. با این حال در ادامه با گرفتن دو بازیکن شرایط بهتری خواهیم داشت. ما احتیاج به گلزن و یک مدافع مرکزی داریم که با گرفتن این دو شرای بهتری خواهیم داشت.

گل محمدی درباره اینکه در فضای مجازی عنوان شده است عالیشاه از روی عمد خودش را به مصدومیت زده است اظهار داشت: من در این چند سالی که در فوتبال هستم چنین تمارضی را هرگز ندیدم. او واقعا مصدوم شده بود و حتی نمی توانست راه برود. عالیشاه واقعا مصدوم شد و این شایعات درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان راجع به بازی هفته آینده این تیم با استقلال تهران گفت: باید بنشینیم و فیلم بازی استقلال را ببینیم. باید بازی امروز خودمان را هم آنالیز کنیم. یک هفته فرصت داریم تا نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین