|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۹۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
رسانه‌های صهیونیستی از افزایش سفر مقامات رژیم سعودی به فلسطین اشغالی خبر دادند و فاش کردند هم اکنون یک هیئت سعودی به اسرائیل سفر کرده است.
 رسانه‌های صهیونیستی از افزایش سفر مقامات رژیم سعودی به فلسطین اشغالی خبر دادند و فاش کردند هم اکنون یک هیئت سعودی به اسرائیل سفر کرده است.

به نقل از المنار، رسانه‌های صهیونیستی از افزایش سفر مقامات رژیم سعودی به فلسطین اشغالی و دیدار با مقامات صهیونیستی در چارچوب عادی سازی روابط بین رژیم‌ صهیونیستی و سعودی پرده برداشتند و فاش کردند هم اکنون یک هیئت سعودی به اسرائیل سفر کرده است.

گزارشگر المنار افزود: به نظر می‌رسد اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مانعی در برابر رژیم سعودی در مسیر عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و ادامه سیاست دیدار‌های متقابل بین تل‌آویو و ریاض نیست.

شمعون آران خبرنگار صهیونیست به نقل از منابع آگاه صهیونیستی اعلام کرد این روز‌ها یک هیئت سعودی به اسرائیل سفر کرده است.

آران در یکی از توئیت‌های خود در توئیتر نوشت: «هیئتی متشکل از سه نفر از جمله یک شخصیت سعودی به تل آویو سفر کرده است و چندین منبع اسرائیلی نیز این خبر را تأیید کرده اند.»

گزارشگر المنار افزود رادیو رژیم صهیونیستی نیز ماه گذشته فاش کرده بود یکی از شاهزاده‌های سعودی به صورت محرمانه به اسرائیل سفر و با مقامات اسرائیلی درباره اندیشه پیشبرد روند سازش صحبت کرده بود. این در حالی است که شماری از پایگاه‌های اینترنتی صهیونیستی فاش کردند شاهزاده‌ای که به اسرائیل سفر کرد و هویتش به صورت رسمی فاش نشد محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بود.

گفتنی است شماری از مسئولان سعودی و صهیونیستی طی مدت اخیر دیدار‌های متقابل داشته اند. این در حالی است که مسئولان دو طرف در بسیاری از مناسبت‌ها و همایش‌های بین المللی با عنوان گشودن در‌های علنی روابط بین سعودی و رژیم صهیونیستی و با شعار اتحاد برای مقابله با چالش ایران با یکدیگر ملاقات داشته اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین