|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۹۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
این روزها همه اتفاقات لیگ زیر ذره بین هواداران فوتبال قرار دارد و آنها به جز قهرمانی، رکوردهای تیم محبوب خود را دنبال می کنند.
  این روزها همه اتفاقات لیگ زیر ذره بین هواداران فوتبال قرار دارد و آنها به جز قهرمانی، رکوردهای تیم محبوب خود را دنبال می کنند.

لیگ هفدهم حالا فراتر از قهرمانی دغدغه های و چالش های دیگری را در خود برای تیم های حاضر ایجاد کرده است. این روزها بحث بیشترین دقایق گل نخوردن متوالی مطرح است، همه هواداران فوتبال چشم به دقیقه 24 دیدار استقلال و تراکتورسازی در هفته آینده دارند تا در صورت گل نخوردن با رکورد 724 سیدحسینی شاهد شکستن رکورد بیرانوند باشند.

سرخابی ها در کلین شیت هم با هم در عدد 10 برابری می کنند. استقلال با ثبت هفتمین کلین شیت متوالی خود به رکورد 10 رسید. جالب است بدانید از این 10 کلین شیت، 8 بار وینفرد شفر سرمربی استقلال بوده است. پرسپولیسی ها می توانند در صورت گل نخوردن در دیدار فردا برابر تراکتورسازی به رکورد 11 کلین شیت برسند.

استقلال با کسب 18 امتیاز در 9 دیدار خانگی خود عنوان بهترین میزبان لیگ هفدهم را تاکنون به خود اختصاص داده است. تیم های پیکان، فولاد و پارس جم نیز با 16 امتیاز از 8 بازی خانگی در رده های بعدی قرار دارند. از این سه تیم تنها پیکان در دیدار فردای خود میزبان خواهد بود و می تواند در صورت کسب برتری مقابل پارس جم از استقلال عبور کند. پرسپولیسی ها نیز با 14 امتیاز از 7 دیدار خانگی خود این فرصت را دارند تا با برتری برابر تراکتورسازی در بازی فردا به آمار استقلال نزدیک شوند.

اما شاگردان برانکو با کسب 23 امتیاز از 9 دیداری که در خانه حریفان به میدان رفته اند، لقب بهترین مهمان لیگ هفدم را به خود اختصاص داده اند. پارس جنوبی جم و گسترش فولاد نیز با 13 امتیاز در رده بعدی قرار دارند. استقلالی ها در دیدارهای خارج از خانه خود تنها موفق به کسب 8 امتیاز شده اند.

مشکی پوشان با 3 و استقلال خوزستان با 10 امتیاز بدترین میزبان و نفت تهران با 2 ، سپیدرود 3 و استقلال خوزستان با 4 امتیاز بدترین مهمانان لیگ هفدهم تا اینجای کار هستند.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین