|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۹۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه هاشمی شرح صدر داشت، اظهارکرد: جایگاه وی را به شایستگی درک می‌کنم، ‌وی پذیرای انتقاد بود و البته کسی که مسئولیت بالا در نظام به عهده می‌گیرد باید تحمل شنیدن نقدها را هم داشته باشد.
 یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هاشمی شرح صدر داشت و تاثیر فقدان او در تحولات سیاسی دیده می‌شود.

محمود صادقی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت منحصر به فردی در انقلاب بوده و هیچ چیزی خلاء ایشان را پر نمی‌کند، گفت: هاشمی رفسنجانی برای خیلی از حوادث و وقایع سنگ صبور و لنگرگاه بود، در واقع مرد عبور از بحران‌ها و چالش‌ها بود.

وی افزود: تاثیر فقدان وی در تحولات سیاسی دیده می‌شود به عنوان مثال یکی از جاهایی که این خلاء حس می‌شود مجمع تشخیص مصلحت نظام است؛ البته به طور کلی ایشان در هر جایی که حضور داشت، محور بود. همین طور در ابعاد بین المللی یا مساله فلسطین، هاشمی جزو پیشگامان بود.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه هاشمی شرح صدر داشت، اظهارکرد: جایگاه وی را به شایستگی درک می‌کنم، ‌وی پذیرای انتقاد بود و البته کسی که مسئولیت بالا در  نظام به عهده می‌گیرد باید تحمل شنیدن نقدها را هم داشته باشد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به اینکه البته به سیاست‌های اقتصادی وی نقد وارد است، گفت: بخش عمده سیاست‌های اقتصادی مثبت بوده اما در بحث هدایت اجتماعی به نظر خلاءهایی هم ایجاد شده است.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: هاشمی الگویی ازشرح صدر، مدارا و نقدپذیری بود که همین وی‍ژگی‌ها را به مسئولین هم می‌توان توصیه کرد.




منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین