|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۹۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
فرمانده سپاه کربلای مازندران از ساخت و مرمت ۵۰۰ مسکن برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط سپاه کربلا خبر داد و گفت:سه روستای فرعی و دو روستای اصلی برای بازسازی به این نهاد واگذار شده است.
محمدحسین بابایی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: ۲۵۰ مسکن برای ساخت و ۲۸۰ مسکن برای مرمت در اختیار سپاه کربلای مازندران قرار داده شده است.

وی گفت: برخی از منازل در پس لرزه ها دچار آسیب فراوان شد و نیازمند بازسازی است و امیدواریم ساخت و ساز و احداث دائم برای زلزله زدگان تعیین تکلیف شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران همچنین با تاکید مقوله اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از روستاها یادآور شد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط سپاه کربلای مازندران در سه دهستان بهشهر، ساری و تنکابن فعال شده است.

بابایی گفت: پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و سلامتی و اشتغال روستاییان را در این روستا از طریق قرارگاه پیشرفت و آبادانی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ واحد برای محرومان استان توسط بسیجیان استان احداث شده است، گفت: سپاه در جهت محرومیت‌زدایی مناطق نقش آفرینی دارد و امسال هم ساخت ۵۰۰ خانه در دست ساخت است.

بابایی همچنین با اشاره به شناسایی مناطق آسیب پذیر گفت: ۱۳ منطقه و محله آسیب پذیر استان در ۱۱ شهرستان مازندران توسط قرارگاه جوادالائمه شناسایی و در طرح جامع پاکسازی و توانمندسازی قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین