|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۹۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
امروز، صدمین روزی است که پرسپولیس به تیم‌های ایرانی نباخته و در صورت شکست نخوردن از تراکتور، یک رکورد جدیدتر هم ثبت می‌کند.
امروز، صدمین روزی است که پرسپولیس به تیم‌های ایرانی نباخته و در صورت شکست نخوردن از تراکتور، یک رکورد جدیدتر هم ثبت می‌کند.

با تساوی مقابل فولاد، حالا دقیقا ۱۰۰ روز است که هیچ تیم ایرانی نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد. آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر به تاریخ ۲۶ شهریور برمی‌گردد که پیکان در ورزشگاه آزادی با گل مرتضی آقاخان برنده مسابقه شده بود. از آن روز تا به حال پرسپولیس یازده مسابقه دیگر هم در لیگ برتر برگزار کرد که در هیچ کدام از آن‌ها بازنده نبود. در این بین چند برد شیرین مثل پیروزی در دربی یا برد چهار گله مقابل ذوب‌آهنِ قلعه‌نویی هم داشت. پرسپولیس هر چند که از جام حذفی کنار رفت، ولی در جریان مسابقه بازنده نبود. این تیم بعد برد بادران، با نفت آبادان هم ۱۲۰ دقیقه به تساوی رضایت داد و در نهایت ضربات پنالتی تیم صعودکننده به مرحله بعد را مشخص کرد.
۱۰۰ روز شکست‌ناپذیری پرسپولیس
۲ روز قبل/ فولاد ۱-۱ پرسپولیس
۷ روز قبل/ پرسپولیس ۱-۱ نفت آبادان
۱۱ روز قبل/ پرسپولیس ۲-۱ بادران
۱۵ روز قبل/ پرسپولیس ۲-۰ نفت آبادان
۲۰ روز قبل/ سپیدرود ۰-۱ پرسپولیس
۲۵ روز قبل/ پرسپولیس ۴-۰ ذوب‌آهن
۳۱ روز قبل/ پارس‌جنوبی‌جم ۰-۱ پرسپولیس
۳۶ روز قبل/ پرسپولیس ۰-۰ پدیده
۵۶ روز قبل/ سایپا ۰-۲ پرسپولیس
۶۱ روز قبل/ پرسپولیس ۱-۰ استقلال
۶۶ روز قبل/ پرسپولیس ۲-۰ نفت تهران
۷۵ روز قبل/ استقلال‌خوزستان ۱-۳ پرسپولیس
۹۶ روز قبل/ سپاهان ۲-۲ پرسپولیس
۱۰۰ روز قبل/ پرسپولیس ۰-۱ پیکان
البته بازی با پیکان، آخرین باخت پرسپولیس نبود. این تیم در تاریخ ۴ مهرماه هم یک شکست را تجربه کرد. باختی که در مقابل تیم‌های ایرانی رقم نخورده بود. در آن روز الهلال موفق شد ۴ گل به پرسپولیس بزند. ولی برخلاف پیش‌بینی‌ها، پرسپولیس با آن شکست تحقیرآمیز وارد بحران نشد و با اعتماد به نفس بالای تیم برانکو، دیگر شکستی نداشته است. و این یعنی اینکه اگر بازی‌ با تیم‌های غیرایرانی را هم به این آمار اضافه کنیم، حالا پرسپولیس ۹۱ روز است که بازنده نشده. با توجه به اینکه بازی دو هفته بعد پرسپولیس در تاریخ ۱۵ دی ماه برگزار می‌شود، در صورت نباختن پرسپولیس در این هفته به تراکتورسازی، تیم برانکو صدمین روز شکست‌ناپذیری‌اش در همه رقابت‌ها را ثبت می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین