|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۹۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
پارس جم تیم خوبی است و نتایجش این را به خوبی نشان می‌دهد، تا کنون فقط پرسپولیس موفق شده بود آنها را شکست دهد و این نشان از شایستگی‌های بالای گسترش فولاد است که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.
مهاجم گسترش فولاد از روند پیروزی تیمش مقابل پارس جم و گلزنی‌های اخیرش می‌گوید.

پیمان بابایی  در خصوص پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته شانزدهم اظهار داشت: خدا را شکر روند رو به رشد تیم در هفته‌های اخیر دنباله‌دار بوده است و گسترش فولاد به جایگاه واقعی‌ خود نزدیک‌تر شده است. بعد از تغییرات کادرفنی و آمدن آقای کریمی تاثیرات مثبتی از لحاظ روحی و فنی ایجاد شده که ثمره‌اش را در زمین می‌بینیم.

وی افزود: پارس جم تیم خوبی است و نتایجش این را به خوبی نشان می‌دهد، تا کنون فقط پرسپولیس موفق شده بود آنها را شکست دهد و این نشان از شایستگی‌های بالای گسترش فولاد است که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

مهاجم گسترش‌فولاد در ادامه گفت: شوخی‌هایی در فضای مجازی در مورد رابطه فامیلی آقای کریمی و تارتار مطرح می‌شود که در حد همان شوخی است و فوتبال به نظرم پدر و پسر هم نمی‌شناسد چه برسد به داماد و پدرزن، اتفاقا آقای تارتار خیلی تلاش کرد تیمش نتیجه بگیرد و تیم خوبی هم روانه میدان کرد و کار دشواری مقابل آنها داشتیم.

بابایی در مورد اعتراض کادرفنی پارس جم به داور مسابقه عنوان کرد: اشتباه داوری در همه‌جا وجود دارد و من هم در جایگاهی نیستم که در مورد داوری نظر بدهم ولی فکر نمی‌کنم اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی رخ داده باشد. متاسفانه هر تیمی نتیجه نمی‌گیرد داوری را بهانه قرار می‌دهد.

وی در مورد روند گلزنی‌هایش برای گسترش فولاد گفت: من در این فصل در دو مقطع مصدومیت داشتم که به بازی‌ام ضربه زد ولی خوشحالم با اعتماد آقای کریمی و روحیه و انگیزه‌ای که به من داد توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

مهاجم گسترش فولاد در مورد اینکه وارد رقابت‌ آقای گلی خواهد شد یا نه افزود: کار خیلی سختی است و فاصله زیادی وجود دارد و مهاجمان بالای جدول هم شرایط خوبی دارند. من همه تلاشم را می‌کنم ولی در کل نتیجه گرفتن گسترش فولاد مهم‌تر از گلزنی من است.

بابایی در مورد شایعات پیوستن جباری به گسترش فولاد عنوان کرد: من هم در خبرها این موضوع را شنیده‌ام و نمی‌دانم چقدر صحت دارد. در جایگاهی هم نیستم که در کار باشگاه در نقل و انتقالات دخالت کنم. جباری بازیکن بزرگ و شناخته‌ شده‌ای است و بازی در کنارش برای هرکسی افتخار است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین