کد خبر: ۱۹۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تصویب کلیات مواد مربوط به این کمیسیون در لایحه بودجه گفت: اعضای کمیسیون پیشنهادهایی جهت تعدیل قیمت پیشنهادی دولت برای بنزین دارند.
 اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از تصویب کلیات مواد و تبصره‌های مربوط به این کمیسیون در لایحه بودجه سال 97 کل کشور در نشست عصر امروز آن خبر داد.

وی در ادامه به ورود کمیسیون به جزئیات یکی از این مواد اشاره کرد و گفت: موضوع پیشنهاد تخصیص 3 درصد از محل فروش نفت، گاز و میعانات گازی و نفتی به مناطق نفت‌خیز و کمتر توسعه یافته مورد بحث اعضای کمیسیون انرژی قرار گرفت و موافقان و مخالفان در این باره سخن گفتند.

قره‌خانی خاطرنشان کرد: در نشست امروز، نمایندگانی از دیوان محاسبات کشور، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نفت نیز حضور داشتند و نظرات خود را درباره کلیات و جزئیات ماده مورد بررسی به اعضای کمیسیون ارائه داد.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: از مهمترین مباحث مربوط به کمیسیون انرژی در لایحه بودجه سال 97 کل کشور تبصره 18 مربوط به افزایش نرخ حامل‌های انرژی از جمله بنزین است که اعضای کمیسیون مسلماً پیشنهادهایی جهت تعدیل ارقام پیشنهادی دولت خواهند داشت که فردا در کمیسیون مورد بحث قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین