|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۹۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
ارتش چین امروز اعلام کرد تمام واحدهای نظامی در همه سطوح در سراسر کشور باید مراقب تلاش های برخی افراد با هدف جاسوسی از ارتش باشند.
 ارتش چین امروز اعلام کرد تمام واحدهای نظامی در همه سطوح در سراسر کشور باید مراقب تلاش های برخی افراد با هدف جاسوسی از ارتش باشند.

ارتش چین خاطر نشان کرده است که در سال جاری میلادی برخی از افراد ناشناس با واحدهای مختلف نظامی تماس های تلفنی برقرار کرده و به دنبال دستیابی به اطلاعات حساس بوده اند.

روزنامه ارتش چین در گزارشی آورده است ارتباطات تلفنی برخی از این اشخاص که هنوز شناسایی نشده اند با مرکز فرماندهی شمال کشور بوده است.

این روزنامه می نویسد برخی از این افراد خود را به عنوان افسران بلندپایه و مسئولان ارشد نظامی معرفی کرده و می خواسته اند با برخی از واحدهای نظامی مرتبط شوند تا اطلاعات دسته بندی و طبقه بندی شده و حساس را بدست بیاورند.

'لی داگوانگ' استاد دانشگاه دفاع ملی چین می گوید که ارتش چین در حال اصلاحات گسترده ای برای دستیابی به پیشرفت های بیشتر است و برای همین احتمال جاسوسی از واحدهای نظامی بیشتر شده است.

گزارش می افزاید با توجه به اینکه سامانه های مخابراتی و ارتباطی در کشور راه را برای جاسوسی از ارتش همواره کرده است، همه سربازان و مسئولان واحدهای نظامی باید هشیاری خود را حفظ کنند.

'شی جین پینگ' رییس جمهوری خلق چین ماه اکتبر در جمع مسئولان حزب حاکم این کشور گفت که ارتش چین در سال 2020 میلادی به سمت مدرن شدن پیش خواهد رفت و تا سال 2035 میلادی کاملا مدرن و پیشرفته خواهد شد و در این قرن به یکی از پیشرفته ترین قدرت های نظامی دنیا تبدیل خواهد شد.

در ماه می امسال واحدهای موشکی چین یک سامانه تلفن امنیتی سیار به راه انداختند که هدف اصلی آن جلوگیری از نفوذ ارتباطاتی جاسوسان به این واحدهاست.

روزنامه ارتش چین نوشته است که باید مسئولان واحدهای نظامی و سربازان را با ترفندهای جاسوسان آشنا کرد و دوره های آموزشی برای آنان برگزار نمود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین