|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۹۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: 2 سارق که اقدام به دزدی از طلا فروشی در این شهرستان و 9 شهر دیگر کشور کرده بودند، دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: 2 سارق که اقدام به دزدی از طلا فروشی در این شهرستان و 9 شهر دیگر کشور کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ سید علی مهدیان روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع سرقت از طلافروشی در شهر جم ماموران انتظامی این شهرستان اقدامات خود را برای شناسایی آغاز و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی پلیس به یک فقره سرقت طلا در شهر جم و 9 فقره در شهرهای رشت، مشهد، زاهدان، یاسوج و چند شهر دیگر به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف کردند.
مهدیان افزود: سارقان با کیف چرمی محتوی اشیای بی ارزش به طلافروشی مراجعه و پس از دیدن طلاهای مغازه از غفلت متصدیان استفاده و آنها را در جیب خود می گذاشتند و سپس به بهانه سرکشی به خودروی خود، کیف را در طلا فروشی جا گذاشته و اقدام به سرقت می کردند.

وی یادآور شد: پس از گذشت زمان و بازنگشتن سارقان، متصدیان متوجه سرقت می شدند.

مهدیان ادامه داد: در این ارتباط 2 متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قانونی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت به توصیه های پلیس توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را با شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام کنند. شهرجم در فاصله 265 کیلومتری جنوب شرق بوشهر واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین