|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
همزمان با ادامه فشارهای بی نتیجه رژیم صهیونیستی علیه روند مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 که به مرحله پیش نویس توافق نهایی رسیده است، گروهک منافقین نیز دیدگاههای ضدایرانی تل آویو را در باره این مذاکرات تکرار کرد.
گروهک منافقین پس از اجرای برنامه اخراج بازمانده عناصر خود از عراق، افشای اسناد همکاری این گروهک با صدام در جنگ علیه ایران، کشتار کردهای عراقی و همچنین انجام برنامه های رژیم صهیونیستی شامل عملیات تروریستی و جاسوسی در ایران، همگام با این رژیم فعالیت خود علیه مذاکرات هسته ای تهران و 1+5 را تشدید کرده است.

مریم قجر عضدانلو (رجوی) سرکرده گروهک تروریستی منافقین با ابراز خشم از برگزاری چندین دور مذاکرات هسته ای با ایران که توسط طرفین مثبت ارزیابی شده است، روند کنونی را غیرقابل اعتماد خوانده است.

شبکه تلویزیزیونی فاکس نیوز که بازتاب دهنده مواضع تندروهای حزب جمهوریخواه آمریکا است،جمعه شب گفت وگوی خبرنگار خود با قجر عضدانلو را پخش کرد.

وی در این گفت وگو، در چارچوب تکرار ادعاهای ضد ایرانی رژیم صهیونیستی گفت: پیام می دهیم که به ایران اعتماد نکنید!

قجر عضدانلو در ادامه این گفت وگو با تکرار مواضع بنیامین نتانیاهو، اظهار کرد: مذاکره با ایران بی فایده است و نمی توان به جمهوری اسلامی اعتماد کرد.روند مذاکرات هسته ای نمی تواند از ساخت بمب توسط ایران جلوگیری کند.

قجر عضدانلو ادامه داد: گروه 1+5 نباید به ایران حق غنی سازی بدهد، زیرا نقض قطعنامه های سازمان ملل بوده و مسیر را به سمت ساخت بمب اتم هموار می کند. ما امیدواریم که در این مذاکرات بتوان جاه طلبی هسته ای توسط تهران را مهار کرد، اما به نظر من روند مذاکرات نشان دهنده این خواسته نیست.

سرکرده منافقین با اعتراف رسمی به جاسوسی اتمی و اقدامات تروریستی این گروهک علیه جمهوری اسلامی، افزود از توجه به گزارش های جاسوسی این گروهک ابراز خرسندی کرد.

مریم رجوی همچنین در حالیکه صدها سند، تصویر، فیلم و مستندات دریافت میلیون ها دلار از صدام برای انجام عملیات تروریستی در ایران و مشارکت در نسل کشی کردهای عراق در جریان عملیات انفال وجود دارد، بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل با موضوع تاریخ گروهک تروریستی منافقین و کمک به رژیم بعثی ساقط شده عراق را رد کرد.

گروهک منافقین پس از ارتکاب موج ترورها و انفجارها با استقرار در عراق، پیشنهاد تشکیل یگان مزدوران جنگی این گروهک را برای همراهی جنگی با نظامیان بعثی داد و صدام هم امکانات، تجهیزات جنگی و میلیون ها دلار پول در اختیار آنان گذاشت.

سرکرده گروهک منافقین در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که چندی پیش نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود: اسرائیل توافق هسته ای مورد مذاکره با ایران را به طور کامل رد می کند.

به گزارش رویترز، بنیامین نتانیاهو گفت که به طور کامل توافق مورد بحث میان ایران و گروه 1+5 را رد می کند و به چنین توافقی، متعهد نیست.

وی گفته است: توافق مورد بحث میان ایران و گروه 1+5 را به شدت رد می کنیم و آن را بسیار بد می دانیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین