|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۹۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده نارمک خبر داد.
 رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده نارمک خبر داد.

سرهنگ مجتبی سهرابی منش رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک اظهار کرد: دو شب پیش ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان سمنگان، بودند که مردی را در حال سرقت ضبط یک خودرو مشاهده و برای دستگیری او اقدام کردند.

این مقام انتظامی افزود: سارق که متوجه حضور ماموران شده بود با رها کردن کوله پشتی و تجهیزاتی که همراهش بود سعی کرد از محل فرار کند اما این اقدام ناکام مانده و ماموران موفق شدند او را در همان محل دستگیر کنند.

وی با اشاره به دستگیری سارقان لوازم خودرو شرق تهران بیان کرد: متهم در همان محل مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن یک پنل ضبط خودرو، یک دستگاه آیفون تصویری، یک دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه دوربین عکاسی، یک دستگاه تبلت و دو برگه چک پول تقلبی 50 هزار تومانی کشف شد.

رئیس کلانتری 127 نارمک بیان کرد: بعد از کشف این اموال از متهم، ماموران او را به کلانتری منتقل کردند و در بازجویی های انجام شده این فرد به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو و همچنین سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ سهرابی منش بیان کرد: با اعتراف متهم پرونده تکمیل و برای تحقیقات پیرامون چک پول های تقلبی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین