|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۹۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
سال گذشته از سوی شبکه فروش صنعت بیمه، بیش از ۵۶ میلیون فقره بیمه نامه صادر شده و بیش از ۳۵ میلیون فقره خسارت از سوی شرکت های بیمه پرداخت شده و این آمار بیانگر بزرگتر شدن خانواده صنعت بیمه است.
 صبح امروز، فعالیت سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی با تماس رئیس کل بیمه مرکزی با شماره ۴ رقمی ۲۳۴۲ این مرکز، کلید خورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر همتی در این مراسم هدف از راه اندازی این سامانه را حمایت از حقوق بیمه گذاران و بیمه شدگان و در راستای اجرای "حقوق شهروندی در نظام اداری" دانست و گفت: بیمه مرکزی در کنار وظایف نظارتی خود، همواره به دنبال بهره گیری از بستر های الکترونیکی نوین برای بهبود روند پاسخگویی، ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بوده است و به همین منظور امروز شماره ۴ رقمی ۲۳۴۲ تحت عنوان سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی راه اندازی شد.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: سال گذشته از سوی شبکه فروش صنعت بیمه، بیش از ۵۶ میلیون فقره بیمه نامه صادر شده و بیش از ۳۵ میلیون فقره خسارت از سوی شرکت های بیمه پرداخت شده و این آمار بیانگر بزرگتر شدن خانواده صنعت بیمه است. لذا با افزایش روازانه بیمه گذاران و بیمه شدگان و متعاقبا پاسخگویی به سوالات و شکایات آنها نیاز به یک سامانه جامع تر از تلفن گویا داشت تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و سریع تر ضمن رعایت حقوق شهروندی آنها و بهبود مستمر نظام ارائه خدمت، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم، گامی موثر در گسترش فرهنگ بیمه و آگاهی مردم از خدمات بیمه برداریم.

دکتر همتی، صف انتظار هوشمند، نظرسنجی از تماس گیرنده،صندوق صوتی، پرسش و پاسخ با اعلام کدرهگیری را از ویژگی های مهم این سامانه دانست و گفت: امیدوارم این سامانه نیز در کنار سایر بسترهای الکترونیکی بیمه مرکزی همچون سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران، سنهاب، شکایت نمایندگان از شرکت های بیمه و استعلام بیمه نامه بتواند از دغدغه های بیمه ای مردم بکاهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین