|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۹۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
سردار رحیمی گفت:‌ تمام کلانتری‌های پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به اجرای سراسری این طرح وارد عمل شدند و ۲۸۷ پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران را تحت ضربه پلیس درآوردند.
 رئیس پلیس پایتخت از دستگیری اوباشی که روی برخی خودروها اقدام به اسیدپاشی می‌کردند خبر داد.

 سردار رحیمی گفت:‌ تمام کلانتری‌های پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به اجرای سراسری این طرح وارد عمل شدند و ۲۸۷ پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران را تحت ضربه پلیس درآوردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح ۱۲ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، افزود: همکاران ما در پلیس پیشگیری موفق شدند در ۴۸ ساعت گذشته ۴۸۷ سارق و مالخر را دستگیر کنند و به دنبال آن ۸ میلیارد تومان اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد که در این میان ۱۱۹ دستگاه خودرو، ۸۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ قبضه سلاح گرم که عمدتا برای سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌شد کشف کردیم.

 وی در ادامه با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان به عنوان یکی از اهداف طرح  رعد گفت: در این طرح برخورد جدی با خرده‌فروشان مدنظر بود و ۲۹۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و یک باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

 رحیمی اضافه کرد: در این میان همکاران ما ۱۴۶ کیلوگرم انواع موادمخدر را از این افراد کشف و ضبط کرد.

 وی در ادامه تشریح نتایج ششمین مرحله طرح رعد افزود: علاوه بر این موارد همکاران ما موفق شدند بیش از ۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند. اجرای این طرح‌ها پیام خاصی برای مجرمان داشته و ما اجازه نخواهیم داد سارقان، قاچاقچیان و مجرمان در تهران آرامش داشته باشند.

سردار رحیمی به توان تیراندازی مأموران پلیس تهران اشاره و اظهار داشت: در طی یک ماه گذشته برای ارتقای توان تیراندازی مأموران خود تلاش کردیم که هم‌اکنون میانگین نمره کسب‌شده از سوی مأموران پلیس تهران ۱۰ است. مأموران پلیس روزانه سلاح به‌دست می‌گیرند و به صورت آزمایشی و رسمی تیراندازی می‌کنند.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۵۰۰ سلاح مدرن آزمایشی خریداری شده و در اختیار مأموران یگان ویژه و پلیس‌های پیشگیری و آگاهی قرار گرفته؛ همچنین آخرین مدل سلاح‌های بادی و تپانچه برای تمرینات نمایشی مهیا شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت به دستگیری اوباشی که روی برخی خودروها اسیدپاشی می‌کردند اشاره و خاطرنشان کرد: اخیراً ۹ نفر که در منطقه خاک سفید تهرانپارس اقدام به این عمل می‌کردند،‌ دستگیری شدند که انگیزه‌شان درگیری گروهی و شخصی بوده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین