|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
آلودگی هوا در شهرهای بزرگ به وضعیت خطرناکی رسیده است که موجب بیماری های روانی، اختلال در تصمیم گیری، بیماری های جسمی، توسعه سرطان ها خواهد شد که این موضوعات لحظه به لحظه حیات ما را تهدید می کند.
رئیس کمیسیون بهداشت با بیان اینکه آلودگی هوا از زلزله خطرناک تر است گفت: تعطیلی مدارس فایده ای ندارد.

 در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی علی نوبخت نماینده مردم تهران در تذکری گفت: به عنوان یک طبیب قسم خوردم که حافظ سلامت مردم باشم. متأسفم اعلام کنم به دلیل آلودگی هوا که موضوع بسیار جدی است هر لحظه شاهد بیماری و بعضا به کام مرگ رفتن مردم هستم.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مجلس دهم اگر یک کار اساسی انجام داده باشد، بعد از سالها لایحه هوای پاک تصویب و ابلاغ شد. موضوع آلودگی هوا در این سطح از زلزله خطرناک تر است، زلزله را همه متوجه می شوند و مسئولان وجهه همت خود قرار می دهند و همه ارگان ها پای کار می آیند.

وی اظهار داشت: آلودگی هوا در شهرهای بزرگ به وضعیت خطرناکی رسیده است که موجب بیماری های روانی، اختلال در تصمیم گیری، بیماری های جسمی، توسعه سرطان ها خواهد شد که این موضوعات لحظه به لحظه حیات ما را تهدید می کند.

نوبخت با تأکید براینکه تعطیل کردن مدارس فایده ندارد گفت: آقایان یک سال اخیر چه کردید. باید کاری اساسی و جهادی برای حل این مشکل انجام شود.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین