|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۹۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلاح طلبان از انتخاب روحانی به هیچ وجه پشیمان نیستند و از دولت حمایت می کنند.
 رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلاح طلبان از انتخاب روحانی به هیچ وجه پشیمان نیستند و از دولت حمایت می کنند.

پروانه سلحشوری ایرنا اظهار داشت: من به هیچ وجه از انتخاب دکتر روحانی پشیمان نیستم و هم اکنون هم مطمئن هستم که رای درست را داده ام و متعجبم که چه طوری برخی ها به این نتیجه رسیدند که بعد از پنج ماه پشیمان شده ایم؟ چه اتفاق خاصی در این پنج ماه می توانست رخ دهد که رخ نداد و ما را به این سمت برده که پشیمان شویم؟

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که دولت به خوبی کار خود را می کند، گفت: البته دولت با مشکلات زیادی مواجه است و نیاز به حمایت زیاد دارد.

سلحشوری ادامه داد: ما از دکتر روحانی به جدیت در راستای منافع ملی حمایت می کنیم و از رای دادن به روحانی پشیمان نیستیم و مطمئن هستیم که دکتر روحانی در راستای منافع ملی گام بر می دارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر چه ما نقدهایی هم داریم، هر جا خطایی را دیدیم نقد می کنیم ولی نقد کردن به هیچ عنوان به معنای پشیمانی نیست.

به گزارش ایرنا، چندی است که برخی منتقدان دولت و رسانه های بیگانه با هشتک پشیمان هستم علیه دولت و رییس جمهوری مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کنند و مدعی این شده اند که اصلاح طلبان از انتخاب دکتر روحانی پشیمان شده اند که بسیاری از اصلاح طلبان با هشتک پشیمان نیستیم پاسخ آنان را داده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین