|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۹۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
نیکبخت با بیان اینکه ۳۵۵ پروژه نیمه‌تمام در همدان به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: ۱۲۰ پروژه دیگر نیز آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
محمد ناصر نیکبخت گفت: بانک صنعت و معدن در استان همدان عملکرد خوبی دارد و با همکاری بانکهای دیگر تاکنون در این استان 252 میلیارد تومان تسهیلات در بخش رونق تولید پرداخت کرده اند.

وی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در تویسرکان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: سفر آقای دکتر شریعمتداری برای استان برکت و فرصتی است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه ۳۵۵ پروژه نیمه‌تمام در همدان به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: ۱۲۰ پروژه دیگر نیز آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

وی با اعلام اینکه فرصت شد ستاد اقتصاد مقاومتی را با حضور دکتر شریعتمداری برگزار کنیم تا برخی موارد و مشکلات به هیات دولت منتقل شود،افزود: امسال با همه محدودیت‌های منابع ، 1500 میلیارد تومان از سوی دولت برای اشتغال در استان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
استاندار همدان با بیان اینکه 355 پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شده و 120 پروژه هم آماده واگذاری داریم، گفت: در استان همدان فعالیت خوبی صورت گرفته و نیروگاه‌های خورشیدی با سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برای 200 مگاوات نهایی شده، 4 واحد به بهره‌برداری رسیده و 5 واحد هم آماده بهره‌برداری است . هم اکنون استان همدان پایلوت نیروگاه‌های خورشیدی است.

وی گفت: پساب فاصلاب همدان برای اولین بار در کشور به نیروگاه شهید مفتح منتقل و 28 چاه که موجب ایجاد فروچاله می‌شد، آزاد و عملکرد نیروگاه از 30 درصد به 100 درصد رسید، باقی پساب برای منطقه اقتصادی جهان آباد گذاشته شده ما برای فعالیت منطقه اقتصادی نیاز به حمایت داریم .
استاندار همدان با بیان اینکه 11 هزار و 800 نفر از سهمیه رونق در این چند ماه در استان اشتغال ایجاد شده است، اظهار داشت: اگر بتوانیم تمام سهمیه تسهیلات اشتغال استان را جذب کنیم در اشتغال استان موثر خواهد بود که بسیار به این جذب امیدوار هستیم.

نیکبخت گفت:رتبه کسب و کار استان بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس از 24 به 11 رسیده است که نشان دهنده بهبود شرایط کسب و کار در استان است البته لازم است از همراهی های آقای دکتر مفتح و تلاش‌های آقای فرماندار تشکر کنم چراکه تویسرکان یک کارگاه بزرگ شده و در حال جهش است و امیدوارم بتوانیم کمک کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین