|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۹۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
فوق ستاره پرتغال و باشگاه رئال‌مادرید پس از تصاحب پنجمین توپ طلای خود مصاحبه‌ای جالب با برگزارکنندگان مراسم داشت.
فوق ستاره پرتغال و باشگاه رئال‌مادرید پس از تصاحب پنجمین توپ طلای خود مصاحبه‌ای جالب با برگزارکنندگان مراسم داشت.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای جالب با دیوید ژینولا در برج ایفل از زندگی شخصی خود، پسرش، رقابت با لیونل مسی و... حرف زد. شاید خیلی‌ها بیشتر توجه خود را به صحبت‌های رونالدو در خصوص پسرش معطوف کردند، خاصه آنکه کریستیانو، جونیور را بهتر از خود خواند و...

اما شاید جالب‌ترین بخش این مصاحبه سؤالی بود که دیوید ژینولا پرسید: چه زمانی متوجه شدی فوتبالیست خیلی خوبی هستی و توپ طلا می‌بری؟

کریستیانو رونالدو به زمان حضور در منچستریونایتد اشاره کرد و گفت: دوران فوق‌العاده‌ای بود. آن روزها در کنار ستاره‌های منچستر فهمیدم بازیکن خوبی هستم.

رونالدو از آلکس فرگوسن به عنوان پدر فوتبالی‌اش یاد کرد و در کنار سرمربی اسطوره‌ای منچستر از باتجربه‌های آن تیم اسم آورد. ستاره مغرور پرتغالی اعتراف کرد روی کین، ریو فردیناند و رایان گیگز در آن مقطع که جوان خامی بوده او را راهنمایی و به رشدش کمک کرده‌اند. این نکته می‌تواند درس خوبی برای جوانان فوتبال ایران ایضاً پرسپولیس باشد در حال حاضر علی علیپور در مسیر ستاره شدن است، مهاجمی که نیم‌فصل 10 گل زده و در صدر جدول گلزنان ایستاده است.

او هم‌اکنون سیدجلال حسینی را به عنوان کاپیتان و بازیکن باتجربه کنار خود می‌بیند. علیپور که همواره از کریستیانو رونالدو به عنوان الگوی خودش یاد کرده است می‌تواند مثل ستاره پرتغالی در فوتبال و حتی زندگی شخصی از رهنمودهای سیدجلال بهره‌مند شود. سایر جوانان پرسپولیس و فوتبال ایران هم باید چنین تفکری داشته باشند تا به رشد و تعالی برسند.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین