|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
رئال مادرید با گلزنی ستاره پرتغالی‌اش توانست قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود.
 رئال مادرید با گلزنی ستاره پرتغالی‌اش توانست قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود.

به گزارش ایسنا، دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها شنبه شب بین رئال مادرید و گرمیو برگزار شد. سفیدپوشان اسپانیایی با یک گل پیروز این بازی شدند.

نیمه نخست آرام پیش رفت. سفیدپوشان تقریبا همه ضرباتشان خارج از چارچوب بود. شاگردان زین الدین زیدان در 45 دقیقه نخست نتوانستند به گل دست پیدا کنند. از طرفی گرمیو نیز نتوانست دروازه مادرید را باز کند.

نیمه دوم شرایط فرق کرد. سفیدپوشان حملات بیشتری کردند و در نهایت به گل دست یافتند. کریستیانو رونالدو از روی ضربه آزاد به زیبایی دروازه تیم برزیلی را در دقیقه 53 باز کرد. در ادامه لوکا مودریچ فرصت گلزنی داشت. شوت او با برخورد به دست دروازه‌بان به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقایقی بعد ایسکو از زمین خارج شد و لوکاس واسکس به میدان رفت. گرمیو نیز سعی داشت گل مساوی را به ثمر برساند اما نتوانست دروازه سفیدپوشان را تهدید کند. گرت بیل نیز در این بازی مانند دیدار نیمه نهایی جایگزین کریم بنزما شد. مادرید پس از ورود مهاجم ولزی چند فرصت گلزنی داشت اما به گل نرسید و در نهایت تیم اسپانیایی با تک گل ستاره خود قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شد.

مادرید برای دومین سال پیاپی است که فاتح این رقابت‌ها می شود. این تیم سال گذشته با شکست کاشیما قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین