|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۹۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس تشکیلات خودگران فلسطین مبنی بر توقف هماهنگی امنیتی با این رژیم گفت که این هماهنگی عباس را از ترور نجات داد.
 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تهدید محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص قطع هماهنگی امنیتی با این رژیم واکنش نشان داد.

«آویگدور لیبرمن» امروز (شنبه) در گفت‌وگو با روزنامه «تایمز اسرائیل» گفت که از تهدید عباس نمی‌ترسد، چراکه عباس خود بیش از همه به این هماهنگی نیاز دارد.

وی گفت که تحت تأثیر این هماهنگی بین دولت خودگردان محمود عباس با تل‌آویو بود که عباس از ترور جان سالم به در برد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  مدعی شد که شماری از سران جنبش فتح به هنگام سیطره جنبش حماس بر نوار غزه در سال 2007 از سوی این جنبش ترور شدند و اگر هماهنگی امنیتی با اسرائیل نبود عباس نیز به سرنوشت آن‌ها دچار می‌شد.

محمود عباس چهارشنبه گذشته در جریان نشست سران سازمان همکاری اسلامی از تریبون این سازمان تهدید کرد که در واکنش به تصمیم آمریکا در مورد قدس، همه همکاری‌های امنیتی بین رام‌الله و تل‌آویو را قطع خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 15 آذرماه طی سخنرانی خود شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل به رسمیت شناخت و دستور اجرایی آغاز روند انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر را امضا کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین