|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: گزینه های استعلام، خدمات، پرداخت حق بیمه، نوبت دهی، قوانین، پرسش و پاسخ و معرفی سازمان بیمه شدگان در کد دستوری #١٤٢٠*٤٤* تعریف شده که بیمه شدگان می توانند نسبت به انتخاب هر کدام از آنها اقدام کنند.
ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر تلفن همراه با کد دستوری #١٤٢٠*٤٤* فراهم شده است و بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان می توانند با شماره گیری آن خدمات دریافت کنند.

 سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: گزینه های استعلام، خدمات، پرداخت حق بیمه، نوبت دهی، قوانین، پرسش و پاسخ و معرفی سازمان بیمه شدگان در کد دستوری #١٤٢٠*٤٤* تعریف شده که بیمه شدگان می توانند نسبت به انتخاب هر کدام از آنها اقدام کنند.

در بخش استعلام، بخشهای آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری، رابطه بیمه ای و بدهی کارفرمایان ارائه می شود و بیمه شدگان با انتخاب هرکدام از گزینه ها از خدمات این بخشها برخوردار می شوند.

یکی دیگر از گزینه های کد دستوری #١٤٢٠*٤٤*پرداخت حق بیمه است که در این بخش مخاطبین این سازمان می توانند نسبت به پرداخت غیرحضوری حق بیمه اقدام کنند.

همچنین بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند از طریق کد دستوری مذکور از طریق تلفن همراه از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی نوبت جهت مراجعه اخذ کنند.

یکی دیگر از امکاناتی که در بستر تلفن همراه(USSD) فراهم شده است دریافت قوانین تامین اجتماعی است که در این بخش آیین نامه های بیمه ای، درمانی و بخشنامه ها قابل بهره برداری است.

در بخش پرسش و پاسخ که از گزینه های کد دستوری #١٤٢٠*٤٤*است ، بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند سئوالات خود را از طریق لینک سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مطرح کنند.

در گزینه معرفی سازمان نیز اساسنامه، خدمات بیمه ای و درمانی و درباره سازمان؛ نمونه فرم ها و دستمزد مبنای کسر حق بیمه در گزینه خدمات کد دستوری #١٤٢٠*٤٤* جهت آگاهی ذینفعان آورده شده است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین