|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۹۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
زن جوان در تحقیقات اولیه اظهار کرد فردی که خواستگار خواهرم بود چندی پیش ادعا کرد کارت بانکی اش دچار نقص شده و از من خواست شماره کارت بانکی ام را به او بدهم و در چند مرحله پول به حسابم واریزکرد و به صورت دستی این مبالغ را از من تحویل گرفت.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی کلاهبردار که اقدام به درج آگهی فروش ویژه بلیت سفر به کیش در سایت دیوار و کلاهبرداری از شهروندان مشهدی می کرد دستگیر شد.

 سرهنگ حمید رزمخواه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه توسط فردی ناشناس از طریق سایت دیوار مورد کلاهبرداری قرارگرفته است خواستار پی گیری سریع موضوع شد.

وی افزود: با توجه به عنوان جرم، پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری ارجاع و کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: شاکی در اظهاراتش عنوان داشته که در سایت دیوار با آگهی فروش بلیت ویژه به کیش روبرو شده و پس از تماس با شماره تلفن فرد آگهی دهنده ، که خود را نماینده آژانسی در استان تهران معرفی کرد با جلب اعتماد طعمه خود برای فروش بلیت هشت نفر به کیش با هتل و زمان رفت و برگشت برنامه ریزی کرده و از او می خواهد مبلغی را به شماره حساب یک زن جوان واریز کند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی و در اختیار داشتن سامانه های اینترنتی موفق به شناسایی صاحب حساب بانکی شده و با هماهنگی مقام قضایی ، زن جوان را شناسایی و دستگیر کردند.

رزمخواه ابراز کرد: زن  جوان در تحقیقات اولیه اظهار کرد  فردی که خواستگار خواهرم بود  چندی پیش ادعا کرد کارت بانکی اش دچار نقص شده و از من خواست شماره کارت بانکی ام را به او بدهم و در چند مرحله پول به حسابم واریزکرد و به صورت دستی این مبالغ را از من تحویل گرفت.

وی گفت: با همکاری این زن جوان ، متهم  اصلی پرونده شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیرشد.این مرد جوان که ۶ سابقه کیفری دارد در برابر ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندید و اعتراف کرد در سایت دیوار آگهی فروش بلیت تور مسافرتی کیش را دادم و در چند مرحله اقدام به کلاهبرداری از افراد ساده لوح کرده ام.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه تاکنون چهار مالباخته در این خصوص شناسایی و ارزش کلاهبرداری انجام شده ۵۰۰ میلیون ریال  برآورد شده است گفت: متهم به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین