|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
»
کد خبر: ۱۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
مهندس مونسان گفت: تفکر بسیج مختص مرزهای جغرافیایی کشورمان نیست و در حال حاضر تفکر بسیجی به خارج از مرزهای کشور نفوذ و گسترش پیدا کرده است.
مهندس مونسان گفت: تفکر بسیج مختص مرزهای جغرافیایی کشورمان نیست و در حال حاضر تفکر بسیجی به خارج از مرزهای کشور نفوذ و گسترش پیدا کرده است.

علی اصغر مونسان عصر سه شنبه سوم تیر در مراسم تودیع هدایت الله امیری و معارفه حسن صنعتکاران فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش که در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد گفت: هویت بسیج برمبنای دفاع از دین و ارزش‌های الهی با درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و برهمین مبنا استمرار پیدا کرده و توانسته گستره خود را از مرزهای کشور بیرون ببرد و حال این تفکر بسیجی به خوبی در لبنان و سوریه بارز است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اگرچه ایادی استکباربرای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند اما تقویت روحیه بسیجی و حرکت بسیج گونه اقشارمختلف مردم مهم ترین اصل درعبور موفقیت آمیزایران اسلامی از شرایط سخت و رسیدن به قله های عزت و افتخار بود.
 
وی با بیان این که انگیزه الهی و تفکر بسیجی باعث پیشرفت کشورمان در موضوع هسته ای شده است گفت: بسیجی بودن مرتبه‌ اداری و سازمانی ندارد بلکه مرتبه‌ای عرفانی، ایمانی و اخلاقی است که آحاد و اقشار مختلف کشورمان را در بر می گیرد.
 
مهندس مونسان با اشاره به ایفای نقش بسیج در پدافند عامل و غیرعامل اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر گاه بسیج در هر عرصه ای حضور یافته است پیروز میدان بوده است.
 
گفتنی است در مراسم معارفه و تودیع فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، سرهنگ علی نژاد معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع)، برخی معاونان مدیران سازمان منطقه آزادکیش، مسوولان محلی و بسیجیان کیش حضور داشتند.


























منبع: بولتن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین