|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۹۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
نداشتن پول شکایت ریزاسپور ترکیه تبدیل به دردسر بزرگی اول برای مهدی طارمی و سپس باشگاه پرسپولیس شده است.
 نداشتن پول شکایت ریزاسپور ترکیه تبدیل به دردسر بزرگی اول برای مهدی طارمی و سپس باشگاه پرسپولیس شده است.

نداشتن پول شکایت ریزاسپور ترکیه تبدیل به دردسر بزرگی اول برای مهدی طارمی و سپس باشگاه پرسپولیس شده است.

آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران که سابق بر این تمایلی به پیشنهادات کشورهای عربی نشان نمی‌داد حالا مجبور است برای جور کردن جریمه ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورویی فیفا برخلاف میلش تصمیم بگیرد. در همین راستا شنیدیم مدتی پیش باشگاه السد قطر به جذب مهدی طارمی علاقه نشان داد.

تیمی که مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر ملی‌پوش ایرانی را به همراه ژاوی در اختیار دارد و قصد داشت با خرید مهدی طارمی خط حمله خود را تقویت کند.

گویا مهاجم ملی‌پوش بوشهری هم راضی شده بود که به لیگ ستارگان برود اما شنیدیم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا تمام برنامه‌های مهدی طارمی را بر هم زد.

پرسپولیس تهران در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با السد و الوصل امارات همگروه شده و در صورت پیوستن طارمی به تیم قطری باید روبه‌روی همبازیان فعلی‌اش قرار بگیرد. با شرایطی که مهدی طارمی دارد اصلاً صلاح نیست او به السد قطر پیوسته و مقابل پرسپولیس و هوادارانش بازی کند.
گفته می‌شود طارمی یک پیشنهاد دیگر هم از لیگ ستارگان قطر دارد که شاید به خاطر جور کردن پول شکایت ریزاسپور به آن پاسخ مثبت بدهد.

البته این ستاره گلزن بوشهری از چین هم پیشنهاد دارد که پول خوبی هم به طارمی می‌دهند اما به دلایلی او حاضر نیست برای بازی به این کشور برود.

طارمی طبق حکم فیفا ۴ ماه محروم شد و قادر به همراهی تیمش در این مدت نیست. از اول بهمن‌ مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس آزاد می‌شود و می‌تواند برای تیمش بازی کند اما مشکل اصلی همان ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورویی است که باید پرداخت شود.

پولی کلان که بعید به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس حاضر به پرداخت آن باشد. فراموش نکنید قرارداد مهدی طارمی در پایان لیگ هفدهم به اتمام می‌رسد و منطقی هم نیست باشگاه پرسپولیس برای ۱۰ بازی چند میلیارد تومان به باشگاه ترکیه‌ای خسارت بدهد!

برانکو در یک محفل خصوصی:

طارمی برگردد هم باید از نیمکت شروع کند!

*برانکو یک مربی حرفه‌ای است. او به راحتی به ترکیب تیمش دست نمی‌زند و معمولاً هم سخت است بازیکنی بتواند به ترکیب اصلی تیم برانکو راه پیدا کند.

شنیدیم مرد کروات در یک محفل خصوصی گفته است: «مهدی طارمی اگر هم محرومیتش را پشت سر بگذارد و بخواهد در پرسپولیس بماند

باید از نیمکت ذخیره‌ها شروع و خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند!»

این دیدگاه درستی است که معمولاً مربیان ایرانی ندارند. مربیان وطنی به ستاره‌های خود بیش از اندازه دل بسته و تحت هر شرایطی جایگاه فیکس برای آنان متصور هستند ولو آن که ۴ ماه در بازی رسمی به میدان نرفته باشند. به نظر می‌رسد برانکو این‌طور نباشد و رفتاری حرفه‌ای با مهدی طارمی در پیش گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین