|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۹۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از 3 استان کم جرم در کشور است، بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا در شهرهای مرزی تاکید کرد.
 رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از 3 استان کم جرم در کشور است، بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا در شهرهای مرزی تاکید کرد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار محمد رضا مقیمی در جمع روسا و معاونان پلیس آگاهی استان کردستان در سخنانی با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از3 استان کم جرم کشور است بر ضرورت مبارزه جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالا به خصوص در شهرهای مرزی این استان تاکید کرد .

سردار مقیمی در ادامه شناسایی نقاط ضعف و چالش های مربوط به جرایم با به کارگیری کلیه توان و امکانات موجود در پلیس آگاهی استان به منظور جبران عقب ماندگی‌ها و کشف جرایم را مورد تاکید قرار داد و گفت: بایستی در به کارگیری کارکنان به تخصص وتجربیات آنها توجه کرد و تعامل مناسب با تجسس کلانتری ها و پاسگاه ها و آموزش تخصصی آنها را همواره مدنظر قرار داد ، ضمن اینکه گشت های کلانتری ها و پاسگاه ها باید هدفمند باشند و در پیگیری مطلوب پرونده ها اولویت ، کاهش جرایم و کم نمودن فاصله زمانی وقوع تا کشف واحقاق حق مال باختگان باشد.

سردار مقیمی بر لزوم پیگیری پرونده‌های معوق به خصوص جرایم مهم جنایی تا حصول نتیجه تاکید کرد و گفت: پرونده‌های مهم باندی و سریالی باید در رأس اولویت‌های اداره عملیات وِیژه پلیس آگاهی کردستان باشد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی، فنی و آزمایشگاهی ، روش های علمی در راستای کشف جرم، تعمیر و نگهداری از تجهیزات موجود در پلیس آگاهی و استفاد مطلوب از آنها را بسیار مهم دانست.

سرهنگ "سلمانی" رئیس پلیس آگاهی استان کردستان نیز در این جلسه به ارائه گزارش از عملکرد 8 ماهه پلیس آگاهی کردستان پرداخت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین