|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در بازدید از غرفه سایپا:
کد خبر: ۱۹۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
خودروسازان بزرگ کشورمان ظرفیت اشتغال زایی بسیار بالایی را در کشور ایجاد کرده اند و لازم است در کنار کمیت همچنان به رقابت نیز توجه جدی داشته باشند تا کیفیت محصولات شان روز به روز افزایش یابد.
مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: با توجه به تنوع خودروهای تولیدی، گروه خودروسازی سایپا در بخش تحقیق و توسعه موفق عمل کرده است.
 
به گزارش سایپانیوز، مجید میری با حضور در غرفه سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته بندرعباس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تنوع محصولات و عرضه خودروهای جدید در گروه سایپا نشان دهنده این است که بخش تحقیق و‌ توسعه و همچنین تولید خودروهای باکیفیت جدید در سایپا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: استقبال از خودروی کوییک محصول جدید سایپا در نمایشگاه خودرو بندرعباس خیلی خوب بوده و به ویژه بانوان و جوانان از این خودرو استقبال خوبی دارند. میری افزود: خودروی کوییک آپشن های زیادی دارد و ضمن اتوماتیک بودن، دارای آپشن های جذاب برای مشتریان است که در سطح قیمتی خود می تواند سهم بازار خوبی را کسب نماید.

مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان تاکید کرد: برای عرضه و فروش خودروی کوییک سایپا شرایطی را فراهم کند که مردم بتوانند به راحتی این خودروی خوب و باکیفیت را خریداری کنند و حتما مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خودروسازان بزرگ کشورمان ظرفیت اشتغال زایی بسیار بالایی را در کشور ایجاد کرده اند و لازم است در کنار کمیت همچنان به رقابت نیز توجه جدی داشته باشند تا کیفیت محصولات شان روز به روز افزایش یابد.

میری در خصوص خودروی پراید گفت: مهمترین شاخص محبوبیت پراید در بین مردم، قیمت این خودرو است که با درآمد اغلب مردم سازگاری دارد. مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان در خصوص سرمایه گذاری در این استان تصریح کرد: استان هرمزگان به جهت موقعیت جغرافیایی زمینه مناسبی در تولید خودرو و قطعات و صادرات آنها دارد و می تواند به یکی از قطب های صنعتی در کشور تبدیل شود و از سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کنیم.

گفتی است سومین نمایشگاه خودرو و قطعات هرمزگان به مدت 4 روز از 21 الی 24 آذرماه  سال جاری در نمایشگاه بین المللی بندرعباس از ساعت 17 الی 22 پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین