|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۹۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
  تنیسورهای کشورمان موفق به صعود به فینال هفته نخست مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا راه یافتند. ‌
                                                                                                    
 به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت های تور تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش ، نمایندگان کشورمان برای رسیدن به فینال بازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان روز سوم ، نمایندگان کشورمان با پیروزی مقابل حریفان به فینال بازی‌ها صعود کنند.در نخستین دیدار، مشکات الزهراء‌ صفى با نتیجه ( 6-7 و 5-7 ) مقابل درسا چراغى به پیروزی رسید و باید در فینال مسابقات به مصاف نماینده لبنان می رود و در بخش ‍پسران ، یونس طلاور با نتیجه ( 0-6 و 3-6 ) آریو جوادی را شکست داد و با صعود به فینال در این مرحله با نماینده سوریه مسابقه می دهد.

همچنین در بخش دو نفره نیز ، تیم مشکات الزهراء صفى و فاطمه السادات زنجانى با نتیجه ( 2-6 و 2-6 ) مقابل زوجی از سوریه و عراق به برتری رسیدند و در فینال بازیها با نمایندگان لبنان مسابقه می دهند و در بخش پسران ، تیم آریو جوادی و یونس طلاور با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم سوریه و عراق به پیروزی رسیدند تا در فینال با تنیسورهای سوریه مسابقه دهند.

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این رقابت‌ها از 20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند.

شهرزاد شیخ صراف و تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین