|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۹۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
«یکی دیگر از مواضع ترامپ وقتی ظاهر شد که ایشان «کوشنر» که دامادشان هستند را برای تحقق اهدافشان به منطقه فرستادند. وی یک صهیونیست یهودی است و حتی با آقای نتانیاهو روابط شخصی دارد و آنقدر این روابط عمیق است که نتانیاهو را عموی خود می‌داند.»
 داماد ترامپ یک صهیونیست یهودی است و حتی با آقای نتانیاهو روابط شخصی دارد و آنقدر این روابط عمیق است که نتانیاهو را عموی خود می‌داند.

 ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در مورد روابط ویژه داماد ترامپ با سران رژیم صهیونیستی گفت«ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین سایر جنبش‌های مقاومت فلسطینی با مواضع ترامپ و منویات ایشان و همچنین منویات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات و همچنین قدس و مساله فلسطین آشنا هستیم. در واقع دشمنی ترامپ با مسلمانان کاملا آشکار است و بر کسی پوشیده نیست. موضع ترامپ همیشه در زمینه دشمنی با ملت‌های عربی و اسلامی ثابت بوده است. در جریان تبلیغات انتخاباتی ایشان همیشه بر این دشمنی تاکید داشتند.»

وی افزود «یکی دیگر از مواضع ترامپ وقتی ظاهر شد که ایشان «کوشنر» که دامادشان هستند را برای تحقق اهدافشان به منطقه فرستادند. وی یک صهیونیست یهودی است و حتی با آقای نتانیاهو روابط شخصی دارد و آنقدر این روابط عمیق است که نتانیاهو را عموی خود می‌داند.»


منبع: فردا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین