|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۹۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مهران مدیری در اولین برنامه از فصل سوم برنامه «دورهمی»، رو به‌روی محمدرضا شریفی‌نیا، بازیگر پرحاشیه سینمای ایران نشست و با او به گفتگو پرداخت.
 محمدرضا شریفی‌نیا، شب گذشته اولین مهمان فصل جدید برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود.

 مهران مدیری در اولین برنامه از فصل سوم برنامه «دورهمی»، رو به‌روی محمدرضا شریفی‌نیا، بازیگر پرحاشیه سینمای ایران نشست و با او به گفتگو پرداخت.

مدیری که در ابتدای صحبت‌هایش با شریفی‌نیا به دشوار بودن گفت‌وگو با او اشاره کرد، ابتدا از این بازیگر خواست تا درباره علاقه‌مندی‌اش به این حوزه بگوید که شریفی‌نیا در توضیح گفت: «از همان دوران تحصیل و کلاس‌های فوق برنامه‌ای که در مدارس برگزار می‌کردند، فعالیت‌های فرهنگی هنری و مناسبت‌ها را اجرا کردیم و کم کم به کتابخوانی علاقه‌مند شدم و کتابخانه‌ای در خانه برای خودم درست کردم. همچنین پس از آن مدتی به تئاتر رفتم و بعد از دوران انقلاب اسلامی کارگردانی را شروع کردم و بلافاصله وقتی دیپلم گرفتم، معلم شدم.»

این بازیگر پرکار سینما که این روزها فیلم «خالتور» را بر پرده سینماها دارد، درباره بازی کردن در نقش مردهای دو‌زنه در سینما اظهار داشت: «من نقش مردهای دو زنه را زیاد بازی کردم و باز هم بازی خواهم کرد. چون با خودم عهد کردم تا زمانی که این هشدار بین خانواده‌ها نهادینه شود، نقش مرد دو زنه را بازی کنم. من معتقدم به لحاظ روانشناسی خانواده‌ها و روانشناسی زن، این فیلم‌ها یک هشدار است.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شایعات ازدواجش با رز رضوی، بازیگر سریال «ملکوت» اشاره کرد و گفت: «چند سال پیش در یک برهه زمانی تصمیم گرفتند تعدادی از هنرمندان را به سفر مکه ببرند و به ما سهمیه حج دادند. در آن سفر هر خانم زیر ۴۰ سال بنا به مقررات باید با یک مَحرم آقا سفر می‌کرد، به همین دلیل صیغه کوتاه مدتی بین هر دو نفر از خانم‌ها و آقایان خوانده شد. در آن سفر ملیکا دخترم هم بود، رز رضوی دوست ملیکا نیز همراه ما بود، این امری طبیعی است اما برای ما تبعات داشت و در ایران یک روزنامه با شیطنت این اقدام را ازدواج تلقی کرد​.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین