|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۹۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
این حادثه در مسیر قطعه ای از محور چهار خطه اهواز، سوسنگرد، بستان و چذابه که عملیات تعریض آن از یک طرف به اتمام رسیده و به لحاظ فنی مشکلی برای تردد خودروها نداشتیم، رخ داده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور در مسیری رخ داده که عملیات تعریض آن از یک طرف به اتمام رسیده و به لحاظ فنی مشکلی برای تردد خودروها وجود نداشته است.

 عباس پورسلان بامداد امروز چهارشنبه در حاشیه عیادت از دانش آموزان بستری شده در بیمارستان بقایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده فوت شدگان این حادثه ناگوار تصادف اتوبوس، آرزوی سلامتی برای مصدومان حادثه را داریم.

وی افزود: این حادثه در مسیر قطعه ای از محور چهار خطه اهواز، سوسنگرد، بستان و چذابه که عملیات تعریض آن از یک طرف به اتمام رسیده و به لحاظ فنی مشکلی برای تردد خودروها نداشتیم، رخ داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: عرض آسفالت این مسیر۱۷ متر و مناسب بوده؛ خطوط بین مسیر رفت و برگشت کاملا مشخص و از هم جدا هستند.

پورسلان بیان کرد: در ارتباط با علت دقیق تصادف پلیس راهور استان باید اعلام نظر کارشناسی را داشته باشد.

وی عنوان کرد: هر چند در این محور مشکلی از لحاظ فنی نداشتیم ولی باز هم بررسی های کلی را انجام می دهیم تا نقاط حادثه خیز احتمالی را برطرف کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین