|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۹۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بحبوحه عملیات بزرگ امنیتی در شهر نیویورک به دلیل وقوع انفجار، به توییتر رجوع کرد تا خبر منتشر شده علیه خود مبنی بر تماشای هشت ساعت در روز تلویزیون را رد کند.
 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بحبوحه عملیات بزرگ امنیتی در شهر نیویورک به دلیل وقوع انفجار، به توییتر رجوع کرد تا خبر منتشر شده علیه خود مبنی بر تماشای هشت ساعت در روز تلویزیون را رد کند.

در حالی که پلیس نیویورک در حال آرام کردن اوضاع در این شهر است، ترامپ توییت کرد: یک گزارش جعلی دیگر، این بار در نیویورک تایمز پرعیب، مبنی بر اینکه من در روز چهار تا هشت ساعت تلویزیون تماشا می کنم، نادرست است.

ترامپ در ادامه این توییت آورد: من به ندرت سی ان ان یا ام اس ان بی سی را تماشا می کنم که اخبار هر دو شبکه را جعلی می دانم. من هرگز «دون لمون» را نمی بینم، فردی که زمانی وی را احمق ترین فرد در تلویزیون نامیدم.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که ترامپ دستکم چهار ساعت در روز و برخی مواقع دو برابر این مقدار را صرف تماشای تلویزیون می کند.

این روزنامه در این گزارش همچنین اعلام کرد که ترامپ حتی به تماشای سی ان ان و برنامه «دون لمون» مجری خبری این شبکه می نشیند.

ترامپ در حالی به خبر این روزنامه واکنش نشان داد که حدود یک ساعت پیش پلیس شهر نیویورک از وقوع انفجار در منطقه منهتن این شهر خبر داد. این انفجار در پایانه اتوبوسرانی «پورت آتوریتی» در منطقه منهتن روی داد و خیابان های اطراف محل وقوع انفجار مسدود و خطوط مترو مختل شد.

شهردار نیویورک انفجار منهتن را که منجر به زخمی شدن چهار نفر شد، حمله تروریستی نافرجام دانست. انفجار این بمب، شهری را لرزاند که هنوز زخم حملات یازده سپتامبر را با خود دارد.

«جیمز اونیل» کمیسر پلیس نیویورک گفت که مظنون 27 ساله حمله امروز (دوشنبه)، کمربند انفجاری همراه داشته است. تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی، مظنون این حمله را با دستبند به دست و افتاده روی زمین نشان می دهد.

«بیل براتون» رئیس پلیس سابق نیویورک گفت که به وی اطلاع داده شده که مظنون انفجار منهتن اصالتا بنگلادشی بوده و احتمالا به نمایندگی از گروه داعش مرتکب این حمله شده است.

پلیس در پی انفجار، به سرعت ایستگاه پورت آتوریتی را تخلیه و مسیرهای منتهی به این پایانه را که مملو از خودروهای پلیس و آمبولانس شده است، مسدود کرد. شهر نیویورک در آستانه تعطیلات کریسمس، در حالت آماده باش بالای امنیتی قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین