|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:جبهه استکبار پس از مایوس شدن از تهاجم نظامی، با راه اندازی 162 شبکه ماهواره ای ضد نظام کار می کند و برای انحراف همه گروه های سنی برنامه دارد.
سردار سرتیپ بسیجی ˈمحمدرضا نقدیˈ سه شنبه شب در چهارمین اجلاسیه یک روزه مجمع بسیجیان در تالار والفجر تربت حیدریه افزود: هدف دشمنان برای راه اندازی شبکه های ماهواره ای در واقع تخریب اخلاق، معنویت و وحدت در جامعه اسلامی ایران است که باید همه آحاد مردم در برابر این تهدید هوشیار و آگاه باشند.

وی گفت: پیچ تاریخی جهان در شرایط حساس قرار دارد که سرنوشت جامعه بشری در این برهه تغییر می کند و این در حالی است که بشریت در مقابل ایده های مختلف قرار گرفته که همه آن ها بجز انقلاب اسلامی ایران، شکست خورده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تشکیل نظام جمهوری اسلامی بهترین فرصت است تا بتوانیم در این شرایط کنونی روحیه ضد استکباری را در جهان گسترش داد و الگوی انقلاب اسلامی ایران را به جامعه جهانی ارائه کرد.

سردار نقدی گفت: امروز مسوولیت آحاد مختلف مردم ایران سنگین است و اگر نتوانیم این الگو را به نحو مطلوب به جامعه بشری ارائه کنیم قرن ها طول خواهد کشید تا الگویی مناسب برای بشریت به وجود آید.

وی بیان کرد: دشمنان با شیوه های مختلف در جامعه اسلامی ناهنجاری های اجتماعی گسترش می دهند و لذا نباید از آن غفلت شود.

سردار نقدی، اولین فلسفه تشکیل مجمع بسیجیان را مشارکت فکری و عملی دانست و افزود: همه آحاد جامعه در مدیریت اسلامی و مسائل آن مسوول هستند و ملتی که با وحدت، همدلی، عزم و اراده در مسیر تحقق آرمان های الهی گام بردارد، به طور قطع پیروز است.

وی بیان کرد: نخستین گام برای رسیدن به عزم و اراده قوی، جمع شدن نخبگان جامعه در کنار هم و مشارکت فکری و عملی آنان است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین